خبرگزاری کار ایران

آزمون: سریک مثل زنیت بی‌رقیب و قهرمان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۱۸

مهاجم ایرانی تیم زنیت‌ سن پترزبورگ گفت: بدون شک سوارکاری را به فوتبال بازی کردن ترجیح می‌دهم.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایران و عضو باشگاه زنیت در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه های روسیه عنوان کرد سوارکاری را بیشتر از فوتبال دوست دارد.

آزمون در مصاحبه با سایت اسپورت 24 روسیه گفت: در فوتبال همه چیز بر وفق مراد پیش می رود. امیدوارم در ادامه فصل گل های بیشتری را برای زنیت بزنم. شکست در زندگی و در فوتبال طبیعی است و مهم این است که برای ادامه تلاش کنید.

وی درباره «سریک» اسب محبوبش و سوارکاری، اظهارد اشت: فوتبال یا سوارکاری را ترجیح می دهم؟ بدون شک سوارکاری! برای ما مردم ترکمن صحرا، اسب و سوارکاری از همه چیز مهمتر است. به همین خاطر، علاقه من به سوارکاری طبیعی است چون در میان این مردم بزرگ شدم.

سردار درباره 18 اسبش، عنوان کرد: برای آنها مثل رئیس باشگاه در فوتبال هستم. آنها هم مثل فوتبالیست ها تمرین می کنند و برنامه تغذیه دارند. آنجا برنامه های تحلیلی درباره اسب ها و کارشناسانی در این زمینه وجود دارند. برای روشن تر شدن این موضوع اینطور می گویم. زنیت مثل سریک بهترین اسبم است و بقیه اسب هایم مثل لوکوموتیو، اسپارتاک و ... هستند.

مهاجم ایرانی اهل شهر گنبدکاووس گفت: در یکی از زیباترین شهرهای روسیه زندگی می کنم. خانواده ام هم نیز از حضور در اینجا مثل من رضایت دارند. دوستان زیادی را در اینجا پیدا کردم و همه چیز خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز