خبرگزاری کار ایران

استقلال خسته به امارات رسید

اولین سکانس استقلال مجیدی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۶۴

استقلالی‌ها امیدوارند تیم شان با وجود مشکلات زیادی که داشته به پیروزی برسد و دست پر به وطن بازگردد.

به گزارش ایلنا،پس از مذاکراتی که نمایندگان فوتبال ایران با مقامات AFC داشتند، مشخص شد استقلال و شهر خودرو باید در در زمین بی‌طرف به مصاف حریفان خود در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بروند. به این ترتیب، باید ساعت 17:50 امروز در ورزشگاه العویر شهر دوبی، به مصاف الکویت بروند و شهر خودرو نیز در همین ساعت و در ورزشگاه شارجه، با الرفاع بحرین دیدار کند.

آبی پوشان پایتخت در شرایطی این دیدار را برگزار می‌کنند که این مسابقه، اولین بازی آنها با هدایت دوباره فرهاد مجیدی است. مربی که اواخر فصل گذشته به عنوان مربی موقت جانشین وینفرد شفر شد و در پنج بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت استقلال نشست ولی در ادامه و با انتخاب آندره آ استراماچونی از جمع آبی‌ها جدا شد. با این حال، اتفاقات غیرمنتظره  و رفتن مربی ایتالیایی، باعث شد تا دوباره استقلالی‌ها یاد مربی محبوب هواداران خود بیفتند و با این که مجیدی در ابتدا راضی با بازگشت نشده بود، در نهایت او را راضی به حضورروی نیمکت خود کردند.

با این حال، مجیدی که قرار است در نیم فصل دوم استقلال را هدایت کند از وضعیت تیمش راضی نیست و هر از گاهی خبرهایی مبنی بر قهر یا ناراحتی او به گوش می‌رسد. البته اتفاقات اخیر کارد شماره هفت سابق را به استخوان رسانده و او پیش از بازی با الکویت، انتقادهای تندی را علیه مدیران استقلال مطرح کرد. با این حال، آبی پوشان با وجود مشکلاتی که داشتند، دیروز به دوبی رسیدند تا مقابل الکویت قرار بگیرند.حریف امروز استقلال، تیمی است که با در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دوم لیگ برتر کویت و پشت سر القادسیه 22 امتیازی قرار دارد. الکویت که در بازی آخر خود الکاظمیه را دو بر صفر شکست داده، از یک مربی کویتی به نام ولید مبارک روی نیمکت خود بهره می‌برد و هفت بازیکن خارجی هم دارد و باید دید این تیم نام آشنا که در گذشته بازیکنان ایرانی مانند جواد نکونام، رضا قوچان نژاد، صمد مرفاوی و رضا حسن زاده برایش بازی کرده اند، چه نتیجه‌ای برابر نماینده ایران می‌گیرد.

با این حال، استقلالی‌ها امیدوارند تیم شان با وجود مشکلات زیادی که داشته به پیروزی برسد و دست پر به وطن بازگردد. محمد بن نصرالدین از مالزی داور اول مسابقه خواهد بود و دو هموطن او بن زین العابدین و بن خلیل‌تان در این دیدار او را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز