خبرگزاری کار ایران

سه هدف کونته: اینتر انگلیسی می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۰۰

​در حال حاضر اینتر و کونته قصد دارند سلطه یوونتوس را در فوتبال ایتالیا متوقف کنند، رقابت در سری A حساس و جذاب دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، نزدیک به 10 سال از روزهای باشکوه اینتر در ایتالیا می‌گذرد و آنها پس از روزهای درخشان تحت هدایت ژوزه مورینیو شاهد قهرمانی‌ها و دستاوردهای یوونتوس بوده‌‎اند. اینتر اکنون یکی از نزدیک‌ترین رقبای بیانکونری در کورس قهرمانی است و شکوه آنها با آنتونیو کونته یک تهدید جدی به شمار می‌رود. با این حال کونته که به عنوان سرمربی و بازیکن توانسته به جام قهرمانی در ایتالیا دست پیدا کند می‌خواهد به جای اینکه اندیشه‌های یک سرمربی ایتالیایی اقدام کند، تجربیاتش در لیگ انگلیس را بکار بگیرد. دلیل اقدام کونته این است که تصمیم دارد تا اینترمیلان را از خط حمله تا خط دفاعی از بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ جزیره را در کارنامه دارند، تشکیل بدهد.

اینتر که از ابتدای فصل در صدر جدول رده بندی ایستاده بود پس از سه تساوی در پنج مسابقه اخیر کورس را به یوونتوس واگذار کرد و در رتبه دوم جدول ایستاده است. تیم کونته در جام حذفی هم مدعی است. علاوه بر اینکه آنها یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا هستند، به دنبال پیروزی 4 بر یک مقابل کالیاری به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کرده‌اند. الکسیس سانچزو روملو لوکاکو به عنوان دو مهاجم تاثیرگذار در برتری اخیر نراتزوری چهره‌های آشنا برای هم و هم برای مخاطبان انگلیسی هستند. این زوج در خط حمله منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو و اوله گونار سولسشیر به میدان رفتند و در تابستان برای تجربه یک فضای جدید به میلان سفر کردند. تاکنون حضور این دو بازیکن در اینتر دور از موفقیت نبوده و روند صعودی را پیش برده‌اند.

لوکاکو چهره‌ای کاملا متفاوت از بازیکنی به نمایش گذاشته که هر هفته در ترکیب یونایتد مورد انتقاد قرار می‌گرفت. او از آمار کل فصل گذشته‌اش در منچستریونایتد فاصله گرفته و اکنون با گذشت تنها 25 مسابقه 18 گل زده در کارنامه دارد. البته سانچز در میلان یک مقدار شرایط سخت‌تری داشته است. تکرار آسیب دیدگی‌های مچ پا و ظهور فرم ایده‌آل لوتارو مارتینز، باعث شده است که ملی پوش اهل شیلی بیشتر وقت خود را در حاشیه بگذراند و بازیکن اسبق آرسنال در این فصل تنها 5 بار برای تیم کونته حضور داشته باشد. سرمربی ایتالیایی امیدوار است که نمایش بهتری در نیم فصل دوم از سانچز ببیند اما این باعث نمی‌شود که او در برنامه‌‎های نقل و انتقالات برای تقویت مجدد خط حمله غاقل شود.

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا امیدوار است تا با سه هدف انگلیسی تیمش را در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان تقویت کند و برای رقابت مهیج با یوونتوس آماده باشد.

اگر الیویه ژیرو در ماه جاری میلادی حرکت خود را به سن سیرو انجام ده، رقابت سانچز برای موقعیت خط حمله تیم کنته می‌تواند حتی چالش برانگیزتر شود. مهاجم فرانسوی دو فصل پیش توسط کونته به چلسی منتقل شد و بنابر گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی به احتمال فراوان طی هفته جاری ژیرو می‌تواند پیراهن اینتر را برتن کند. 

بازیکن دیگری که به شدت با انتقال به اینتر در ارتباط بود، اشلی یانگ، مدافع منچستریونایتد است. این بازیکن انگلیسی با توجه به اعتماد به نفس ایتالیایی به جناحین، از نظر کنته بسیار مناسب خواهد بود و این مدافع 34 ساله سومین بازیکن یونایتد است که در کمتر از 6 ماه با ترک شیاطین سرخ به جمع بازیکنان اینتر ملحق می‌شود. ورود یانگ در ژانویه باعث می‌شود که وی برای نقش آفرینی در سمت چپ خط دفاعی با مدافع ایتالیایی کریستیانو بیراگی، که با قراردادی قرضی از فیورنتینا به نراتزوی پیوسته، رقابت کند. 

همچنین اعتقاد بر این است که اینتر در حال مذاکره با کریستین اریکسن هافبک خلاق تاتنهام اسپرز است که در پایان فصل جاری قراردادش به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جمع شاگردان ژوزه مورینیو را ترک کند. طبق گزارش‌‎ها باشگاه ایتالیایی با پیشنهادی 10 میلیون پوندی خواهان به خدمت گرفتن اریکسن بوده که آنها اعلام کرده‌اند با رقم کمتر از 20 میلیون پوند حاضر به توافق نیستند. با این اوصاف اریکسن که پاری سن ژرمن هم برای جذب او علاقه نشان داده به احتمال بسیار زیاد به جمع خط میانی اینتر می‌پیوندد و در کنار نیکو بارلا و استفانو سنسی ترکیب تیم کونته را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز