خبرگزاری کار ایران

شوخی جالب پیش از بازی بزرگ هفته؛

وقتی کلوپ مورینیو را با پدرش اشتباه گرفت(فیلم)

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۸۶

سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل تاتنهام شوخی خاصی را با ژوزه مورینیو انجام داد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ به عنوان یکی از سرمربیان شوخ طبع فوتبال اروپا کنفرانس خبری پیش از رویارویی با تاتنهام در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس را برای خبرنگاران انگلیسی جذاب کرد. سرمربی آلمانی که سابقه حضور بیش از 10 سال با پیراهن ماینتس در مسابقات بوندس لیگا را در کارنامه دارد واکنش متفاوتی به پاسخ سوال یکی از خبرنگاران داشت.

از کلوپ درباره مقایسه دوران حرفه‌ای او به عنوان یک بازیکن با مورینیو سوال شد و او پاسخ داد: اگر شما نمی‌دانید پس من را سرزنش نکنید. این را نگویید که کلوپ هیچ سرنخی ندارد. من فکر می‌کنم او دروازه بان بود.  اگر دیگر نتوانید در یک بازی خیریه قدم بردارید، می‌توانید در دروازه بازی کنید. من می‌خواهم آن را بدانم. لطفا پست مورینیو را در گوگل سرچ کنید! ما به اندازه کافی وقت داریم. 

ظاهرا کلوپ، مورینیو را با پدرش ژوزه مانوئل مورینیو فلیکس اشتباه گرفته بود، که در دوران حرفه‌ای او به عنوان دروازه بان با ویتوریا ستوبال و بلننس بازی کرد و یک بازی ملی هم در کارنامه داشت. ژوزه در رده دوم لیگ پرتغال به عنوان یک هافبک دوران درخشانی نداشت. 

سرمربی لیورپول در پاسخ به این سوال که رویارویی با مورینیو یکی از چالش‌های سخت مربیگری اوست طفره رفت و گفت: او یک سرمربی در کلاس جهانی و طرز تفکر خاصی دارد. 

حجم ویدیو: ۳.۵۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز