خبرگزاری کار ایران

روزنامه بحرینی مدعی شد,

محرومیت ایران از میزبانی به تیم ملی هم رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۷۹

رسانه بحرینی از برگزاری بازی تیم این کشو مقابل ایران در زمین بی طرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چند روز گذشته انتشار خبری مبنی بر محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و ارسال نامه‌ای با همین مضمون از سوی AFC به فدراسیون فوتبال ایران حسابی سرو صدا کرد و در حالیکه فوتبال ما هنوز از این شوک خارج نشده، اخبار بدتری از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که امیدواریم صحت نداشته باشد.

اخبار الخلیج بحرین مدعی شد تیم ملی فوتبال بحرین با توجه به انتقال بازی‌های بین‌المللی باشگاه‌‌های ایرانی به زمین بی‌طرف که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعمال شده می‌تواند در کنار تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و عراق از این فرصت استفاده کرده و بازی‌های خود با ایران را در کشور دیگری برگزار کند.

اگر تصمیم نهایی کمیته رقابت‌های AFC انتقال بازی‌های خانگی تیم‌های ایرانی به زمین بی‌طرف باشد بازی ایران و بحرین نیز به طور طبیعی به جای تهران در کشور دیگری برگزار خواهد شد.

این بدان معنی است که محرومیتی که شامل حال فوتبال ایران شده تنها به رقابت‌های باشگاهی و در سطح لیگ قهرمانان آسیا خلاصه نمی‌شود و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و در کل بازی‌های تیم ملی ایران را هم در بر خواهد گرفت و اگر صحت داشته باشد ابعادی به مراتب گسترده‌تر از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز