خبرگزاری کار ایران

حسین کعبی در گفتگو یا ایلنا:

نکونام به باشگاه قول گرفتن سهمیه را نداده / تنها مدیر فوتبالی ایران آذری است

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۱۶

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: آقای نکونام به باشگاه قول سهمیه نداده است اما سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

حسین کعبی در خصوص تعطیلات نیم‌ فصل تیم فولاد اظهار داشت: خیلی تعطیلات خوبی بود. ما ده روز بچه‌ها را تعطیل کردیم و الان یک هفته است که تمریناتمان شروع کرده‌ایم و خوشبختانه همه چیز خوب است و بچه‌ها با انگیزه‌ای بالا تمرین می‌کنند و برای بازی با استقلال آماده می‌شویم. البته قرار شده برنامه مسابقات را اعلام کنند که با استقلال بازی می‌کنیم یا نه اما فعلا تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

وی درخصوص پیوستن آیاندا پاتوسی به تیم فولاد خوزستان گفت: پاتوسی با نظر نکونام و باشگاه جذب شد و به فولاد آمد چون پارسال برای استقلال خیلی خوب کار کرده بود و ما دنبال یک بازیکن با خصوصیات پاتوسی بودیم تا در کنار بازیکنان خوبی که داریم نیم فصل دوم را محکم شروع کنیم. امتیازات تیم‌ها خیلی نزدیک است و کار سخت خواهد بود و دنبال جذب بازیکنان خوب هستیم تا بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته باشیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد تیم در نیم فصل اول رضایت دارد یا خیر گفت: صد در صد رضایت دارم. ما با توجه به بضاعت و بازیکنانی که داشتیم باید از نتایج راضی باشیم چون نمی‌توانیم خودمان را با استقلال، پرسپولیس و سپاهان و بازیکنانی که آن‌ها دارند مقایسه کنیم اما مطمئن باشید بازیکنان جدید ما فوق العاده هستند و روز به روز بهتر می‌شویم چون بازیکنان جوان و خوبی داشتیم و با اضافه شدن بازیکنان جدید تیم‌مان کامل‌تر می‌شود.

کعبی در خصوص پیشبینی‌اش از بازی با استقلال تهران گفت: استقلال مربی‌اش عوض شده است اما هر چه باشد استقلال است و بدون شک کار آسانی نداریم، بازی سختی خواهد بود. اما ما هم فولاد هستیم و در زمین خودمان و با حمایت هواداران می‌خواهیم استارت محکمی برای نیم فصل دوم بزنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: من در مورد استقلال نظر ندهم بهتر است و در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنم. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم چون آن‌ها نماینده ما در آسیا هستند و بهتر است من فقط در مورد فولاد صحبت کنم.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص پیشبینی‌اش از نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم کار خیلی سخت است چون کل تیم‌ها دارند خودشان را تقویت می‌کنند و کار سخت خواهد شد. انتظار مردم و هواداران خوزستانی از تیم ما زیاد است و دوست دارند نتایج خوبی بگیریم. کار ما سخت است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا هواداران فولاد و مردم خوزستان شاد شوند و انتظارات طرفداران را برآورده کنیم.

کعبی در پاسخ به اینکه آیا نکونام از دستیارانش مشورت می‌گیرد یا خیر گفت:  من در این مدت یک سالی که شروع به کار مربیگری کرده‌ام در فولاد تجربیات جدیدی به دست آوردم. نکونام با همه دستیارانش مشورت می‌کند و فرقی نمی‌کند طرف از او کوچک‌تر یا بزرگ‌تر باشد و هر کسی کنارش باشد با او مشورت می‌کند. نکونام یک مربی خیلی حرفه‌ای است و در کارش خیلی جدی است و رو به جلو حرکت می‌کند و با همه مشورت می‌کند. هر بازیکنی را بخواهد کنار بگذارد یا جذب کند مشورت می‌کند و روزی 2-3 تا فیلم می‌بیند و دنبال پیشرفت است. به نظر من نکونام یکی از مربیانی است که می‌تواند در سالهای آینده موفق باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلی برای کار کردن در کنار آقا نکونام ندارم. آقا جواد در تیم ملی هم کاپیتان من بوده و اخلاق همدیگر را می‌دانیم و شناخت کاملی از یکدیگر داریم. الان 3 ماه است که با هم کار می‌کنیم و همدیگر را خوب درک می‌کنیم. مطمئن باشید تیم ما به خاطر رفاقت و همدلی که در آن وجود دارد در نیم فصل دوم نتایج خوبی خواهد گرفت.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا کسب سهمیه آسیا هدف آنان است یا خیر گفت: آقای نکونام به باشگاه قول سهمیه نداده است اما سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما از سهمیه بدمان نمی‌آید و اگر بتوانیم سهمیه آسیا را می‌گیریم. توقع مردم خوزستان از فولاد بالاست و سعی می‌کنیم سهمیه آسیا را بگیریم تا مردم خوزستان و طرفداران فولاد خوشحال شوند.

کعبی درپاسخ به اینکه آیا سعید آذری به عنوان مدیر عامل باشگاه از او حمایت لازم را می‌کند یا خیر گفت: آقای آذری خیلی کمک می‌کند چون خودش آدم فوتبالی است. قبلا هم گفته بودم با احترام به همه مدیران، تنها مدیری که فوتبالی است آذری است. آقای آذری همیشه در خدمت تیم است و حتی وقتی می‌بازیم هم با بچه‌ها صحبت می‌کند و به آن‌ها روحیه می‌دهد. نیازی به تعریف کردن من نیست چون آذری آدم فوتبالی است و مربی و بازیکن را درک می‌کند و تیمش را به خوبی مدیریت می‌کند و رو به جلو می‌برد تا نتیجه بگیرد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا امسال شانسی برای قهرمانی هستند یا خیر گفت: چرا که نه، ما دنبال سهمیه آسیا و قهرمانی هستیم و امتیازات هم در جدول خیلی نزدیک است. نیم فصل دوم خیلی سخت است و تیم‌هایی در لیگ ما قهرمان شده‌اند که کسی فکرش را نمی‌کرد مثل استقلال خوزستان اما ما هم فولاد هستیم و سابقه قهرمانی و حضور در آسیا را داریم. ما دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم و از قهرمانی و سهمیه آسیایی بدمان نمی‌آید اما کارمان سخت است چون رقیبان بزرگی داریم. تلاش می‌کنیم تا رقیبان‌مان را شکست بدهیم و نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز