خبرگزاری کار ایران

از ماجرای درگیری در رختکن تا تعویض‌های اپل واچ با نظر استراماچونی در گفتگو با مربی استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۶۷۵

آنالیزور تیم استقلال تهران گفت: قطعا استقلال شانس دارد. همه ما امیدواریم و حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا استقلال به جایگاهی که استحقاقش را دارد دست پیدا کند تا هواداران را شاد کنیم.

صالح مصطفوی آنالیزور استقلال در گفتگو با ایلنا درخصوص نتیجه دیدار مقابل ماشین سازی تبریز گفت: استقلال نسبت به دو بازی گذشته برابر پیکان و شاهین شهرداری بوشهر خیلی کامل بازی کرد و حتی اشتباهات دفاعی کمتری هم داشت. اگر که به آمار و شرایط بازی نگاه کنیم می‌بینیم که یکی از بهترین نمایش‌های استقلال ثبت شده است. در کنار بازی خوب، مقابل ماشین سازی استقلال یک مقدار بدشانس‌تر بود و در دو بازی گذشته توپ‌ها به گل رفت و این بازی دو توپ به تیر خورد. ماشین سازی در مجموع چهار موقعیت روی دروازه ما داشت و تیمی که در دو ضربه به چارچوب دو گل داشته باشد باید گفت که خیلی خوش شانس هستند.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل روحی بازیکنان روی این نتیجه تاثیرگذار بوده یا خیر گفت: مسائل روحی جایی روی نتیجه تاثیرگذار است که شاید دقت ضربات آخر پایین باشد و یا اگر تیم گل بخورد روی ریکاوری برای جبران متفاوت است. مثلا اگر در بازی مقابل تراکتور تبریز تیم ما وقتی ل خورد بعد از 5 دقیقه به جریان بازی برگشت و دوباره حمله کرد اما مقابل ماشین سازی شاید حداقل 10 دقیقه تا 15 دقیقه طول کشیده باشد.

او درباره اینکه گفته می‌شد تعویض‌های استراماچونی مقابل ماشین سازی کارآمد خاصی نداشته‌اند اضافه کرد: کسانی که چنین صحبت‌هایی انجام می‌دهند اکثرا نگاه فنی به بازی ندارند و شاید شرایط تیم را نمی‌دانند. آقای استراماچونی با توجه به گزارش‌های روزانه‌ای که در اختیارشان قرار می‌گرفت ترکیب را انتخاب می‌کردند و اگر می‌گویند که به جای فلان بازیکن باید یک بازیکن دیگر بازی می‌کرد نشان می‌دهد که فقط از روی نتیجه قضاوت می‌کنند. اگر موقعیت‌هایی که بعد از تعویض‌ها داشتیم به گل تبدیل می‌شد آن زمان تعویض‌های استراماچونی طلایی می‌شدند.

آنالیزور استقلال درباره ادامه مسابقات برای استقلال با بازگشت استراماچونی گفت: این تیم به ویژه در اواخر نیم فصل اول تعداد بازیکنان اِلیتی که می‌توانستند به بازی اضافه شوند و کارگشا باشند، با احترام به بازیکنان جوان تیم، شاید 13 تا 12 بازیکن بودند و اینکه آنها با چنین فشاری در مقایسه با حریفانی که در کورس صدرنشینی هستند از این نظر با غیرت و باتعصب بوده‌اند. نکته دیگر درباره استقلال به همراه استراماچونی این است که دو دستگی و چند دستگی ندارد و همه یکدل هستند و یک هدف را دنبال می‌کنند. همه یکصدا به موفقیت استقلال فکر می‌کنند و در گذشته هم اینگونه بوده شاید یک مقدار اختلاف نظر وجود داشته باشد. 

صالح مصطفوی درباره ادامه همکاری با تیم استقلال خاطرنشان کرد: من قبل از اینکه آقای استراماچونی ایران را ترک کنند به عنوان آنالیزور انتخاب شدم و بعد از بازگشت ایشان به ایران همین پست را در اختیار خواهم داشت. من در یک مقطع با نظر بازیکنان و آقای استراماچونی یک کمکی به تیم کردم و فقط آنالیزور هستم.

او درخصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم گفت: قطعا استقلال شانس دارد. همه ما امیدواریم و حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا استقلال به جایگاهی که استحقاقش را دارد دست پیدا کند تا هواداران را شاد کنیم.

مصطفوی در پایان درخصوص ماجرای درگیری در رختکن استقلال بعد از مسابقه برابر ماشین سازی تبریز عنوان کرد: تیمی که شکست می‌خورد بازیکنانش ناراحت و عصبانی هستند، من رختکن‌ها ملتهب‌تر از این هم دیده‌ام. نمی‌دانم چرا یک داد یا ابراز ناراحتی از یک بازیکن که خیلی هم طبیعی است باید این مقدار بولد شود. این یک اتفاق بسیار کوچکی بود که همان‌جا برطرف شد و دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز