خبرگزاری کار ایران

مصطفوی استعفا داد / منصوریان درخواست کرد در کنار استقلال باشم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۴۴

عضور کادر فنی استقلال از این تیم جدا شد.

به گزارش ایلنا، صالح مصطفوی، مسئول فنی تیم استقلال، که پس از استعفای علیرضا منصوریان مسئول هدایت این تیم به همراه میک مک درموت بود با انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها از سمتش استعفا داد.

مصطفوی در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: قرار بود مانند بقیه دستیاران آقای منصوریان پس از استعفای اییشان از استقلال بروم اما با درخواست مصوریان در کنار مک درموت ماندم تا تکلیف سرمربی تیم مشخص شود. حالا با معرفی آقای شفر ایشان کادرفنی مدنظرش را معرفی می‌کند و کار من تمام است. با شفر درباره ادامه همکاری با استقلال صحبتی نکرده‌ام.

وی ادامه داد: من با تمامی اعضای کادرفنی رابطه خوبی داشتم و با هم دوست هستیم. حرف ها و تهمت ها زیاد زده می‌شود و من هیچ زمانی با والتر زنگا مذاکره نداشته‌ام. این افراد را به خدا میسپارم و امیدوارم پیش وجدانشان سربلند باشند. 

مصطفوی خاطرنشان کرد: استقلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد که امیدوارم در ادامه موفق باشند. این تیم تحت فشار بود و تمامی فشارها از بیرون تیم بود. استقلال موقعیت‌هایی که در بازی برابر سپیدرود ساخت و گل کرد نسبت به بازی های قبلی کمتر بود اما موفق به کسب پیروزی شدند و ان شاء الله رفته رفته به روند بهتری هم برسند. در مراسم معافه شفر شرکت نمی‌کنم و آقای منصوریان شرکت می‌کنند. قبل از اینکه با منصوریان همکار باشم دوست بودم و دوست خواهیم ماند و این افتخاری بود که در این مدت در کنار ایشان بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز