خبرگزاری کار ایران

پس از پیگیری هیات مدیره باشگاه؛

تارتار روی نیمکت نفت مسجد سلیمان برابر تراکتور می‌نشیند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۳۹

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان شاگردانش را در دیدار مقابل تراکتور تبریز همراهی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور تبریز روز پنج شنبه میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. باتوجه به اظهارات مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از بازی مقابل پارس جنوبی جم پیش بینی می‌شد این تیم بدون سرمربی برابر تراکتور به میدان برود.

تارتار که به غیر از مشکلات مالی از جو سکوهای ورزشگاه بهنام محمدی گلایه داشت و اعلام کرده بود مسابقه برابر پارس جنوبی آخرین حضور او در این تیم است، طی چند روز گذشته در تمرینات این تیم حضور نیافته بود و بازیکنان زیر نظر حسین پاشایی آماده مسابقه فردا می‌شدند.

به دنبال درخواست اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان از علی‌عسکر ظاهری عبده‌وند نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان مقرر شد طی چند روز آینده حدود 30 درصد از قرارداد بازیکنان و همچنین دستمزد مهدی تارتار و کادرفنی از طریق اسپانسر پرداخت شود.

تارتار به دنبال قول مساعد باشگاه نفت مسجد سلیمان عصر امروز تهران را به مقصد تبریز تبرک می‌کند تا قبل از بازی با تراکتور به شاگردانش ملحق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز