خبرگزاری کار ایران

فرکی: استقلال انقدر پرمهره است که به دنبال مغانلو نباشد/ با حضور استقلالی‌ها در ورزشگاه ما میهمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۲۲

سرمربی پیکان در مورد تقابل تیمش با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل استقلال اهظار داشت: بازی با استقلال همیشه سخت است. آنها در 10 بازی اخیرشان شکست نخوردند و از شرایط اول فصل و ناهماهنگی به شرایط خوبی رسیدند و این نتایج نشان می‌دهد تیم‌شان حال و روز خوبی دارد. ما هم 2 بازی عقب افتاده داریم و چیزی که من را نگران می‌کند این است که خدایی نکرده این بازی هم عقب بیفتد.

وی در مورد شرایط تیمش گفت تیم ما مثل استقلال پرمهره نیست. اگر به ترکیب ما نگاه کرده باشید با 15 بازیکن در زمین حاضر شدیم و در ادامه شاید بازیکنانی به ما اضافه شوند اما فعلا اینطور نیست. تیم‌های بزرگ مثل استقلال مشکل کمبود بازیکن ندارند و هر چقدر مصدوم و محروم داشته باشند باز هم بازیکن به تعداد کافی برای جانشینی آنها دارند.

سرمربی پیکان ادامه داد: در هر صورت ما آماده بازی فردا هستیم و هر دو تیم انگیزه خاص خودشان را دارند. سعی می‌کنیم خود را به نیمه بالای جدول برسانیم و امیدوارم برابر تیم قابل احترام استقلال خوب بازی کنیم. این را هم بگویم که با حضور هواداران پرشور استقلال ممکن است فردا ما مهمان استقلال باشیم.

فرکی درباره اینکه گفته می‌شود شهریار مغانلو از استقلال پیشنها دارد هم گفت: این اولین بار است که‌ من این موضوع را می‌شونم ولی باید بگویم او بازیکن ما است و تا آخر فصل با ما قرارداد دارد. استقلال هم آن قدر مهره ارزشمند دارد که نگاه به مهره ما نداشته باشد. مغانلو باید به این فکر کند که امسال در پیکان خودش را با همه ثابت کند.

وی در مورد نتیجه بازی هم گفت: دو تیم خط حمله خوبی دارند و این یکی از نکات مثبت بازی است. بازی فردا حتما گل خواهد داشت و امیدوارم گل‌های بازی، ما را برنده زمین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز