خبرگزاری کار ایران

زلاتان، سهامدار جدید باشگاه هاماربی سوئد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۲۵۷

بازیکن فصل گذشته لس آنجلس گلگسی در سوئد تیمداری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مهاجم سابق منچستریونایتد پس از ترک منچستریونایتد به مدت دو فصل در لیگ حرفه‌ای آمریکا حضور داشت و در 56 بازی 52 گل به ثمر رساند. او همچنان به جستجوی یک باشگاه جدید برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد.

زلاتان ایبراهیموویچ پس از جدایی از لس آنجلس گلکسی به عنوان مالک جدید باشگاه هاماربی سوئد معرفی شده است. برترین گلزن ملی سوئد اکنون تایید کرده است که در لیگ برتر این کشور تیمداری خواهد کرد.

ابراهیموویچ روز سه‌شنبه پس از انتشار یک پست اینستاگرامی که نامش را در پشت پیراهن هاماربی هک کرده بود شایعاتی را مبنی بر اینکه قرار است برای ادامه دوران حرفه‌ای در سوئد بازی کند به راه انداخت. با این حال سخنگوی این باشگاه تایید کرد که زلاتان قراردادی امضا نکرده است و اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد قطعا اطلاع رسانی خواهند کرد.

زلاتان در حال حار 22.5 درصد از سهام باشگاه هاماربی را خریداری کرده است و به عنوان یکی از مالکان شناخته می‌شود. ابراهیموویچ گفت: "هاماربی یک باشگاه فوق العاده با هواداران پرشور است و هم در استکهلم و هم در سوئد احترام زیادی دارد. من همیشه این باشگاه و هوادارانش را از آن زمان که تحت تأثیر کارهایی که این باشگاه در سال‌های اخیر چه در زمین و چه خارج از زمین انجام داده، دوست داشته ام. هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد که هاماربی تا چه حد می‌تواند پیش برود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز