خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین نشست کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور محصص

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۲۱

اولین نشست کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در توکیو برگزار شد که مرتضی محصص در این نشست حضور داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در توکیو برگزار شد که اعضا در این نشست برنامه‌های توسعه فوتبال بانوان، تدوین استراتژی فوتبال بانوان و برنامه‌هایی که برای توسعه این رشته در بخش بانوان از سال 2019 تا 2023 وجود دارد را بررسی کردند.

در واقع در این جلسه اعضای کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به توسعه فوتبال فوتبال بانوان در قاره آسیا با تدوین استراتژی فنی فوتبال بانوان، تأکید شد. کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا لزوم حفظ بالاترین استانداردها در فوتبال بانوان، که در آن آسیا مدتها است موفق بوده است را بررسی و خواستار تداوم آن شدند.

با توجه به اینکه در رقابتهای جام جهانی زنان فرانسه در سال 2019 تیم‌های استرالیا، چین PR و ژاپن در مرحله شانزدهم حذف شدند، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که به بررسی و برنامه ریزی برای ایجاد سند استراتژی برای توسعه بازی بانوان در آسیا بین سال‌های 2020 و 2023 بپردازد.

در این جلسه مقرر شد که بالا بردن سطح بازی فوتبال بانوان در آسیا رشد و توسعه یابد و شکافی که بین استاندارد‌های تیم‌های برتر در آسیا و جهان وجود دارد از بین برود تا شاهد موفقیت فوتبال بانوان آسیا در جهان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز