خبرگزاری کار ایران

آزمون: تاجیکستان حرفی برای گفتن نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۷۶

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: ایران تیمی است که بازی تاکتیکی را به نمایش می‌گذارد و امیدوارم امروز بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان در خصوص دیدار ایران و تاجیکستان گفت: آب و هوای تاجیکستان بسیار سرد و برفی است. نکته جالب این بود که بازی تیم افغانستان مقابل ترکمنستان در زمین مجاور از سوی داور کنسل شد اما بازی ایران و تاجیکستان برگزار شد که این امر جای تعجب داشت. چون هر دو زمین برفی و شرایط یکسان بود.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی خیلی غافلگیر شدیم. تاجیکستان تیم خوبی بود و قابل مقایسه با سال گذشته نبود. اما بعد از گذشت 20 دقیقه و تغییر شرایط تیمی توانستیم به گل برسیم. در واقع با تعویضی که انجام دادیم راه‌های نفوذ تیم تاجیکستان را بسته و با ارسال توپ‌های بلند به گل رسیدیم.

آزمون در ادامه افزود: در نیمه دوم تاجیکستان هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازی خشنی را به نمایش گذاشتند و بازیکنان این تیم 3 کارت زرد گرفتند.

وی گفت: در اولین دیدار با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت بازی انرژی زیادی را از بازیکنان ایران گرفته شد. دو بازیکن مصدوم داریم و امروز با یک ترکیب متفاوت مقابل ترکمنستان به میدان خواهیم رفت. شرایط جوی بسیار نامساعد است. اما ایران تیمی است که بازی تاکتیکی را به نمایش می‌گذارد و امیدوارم امروز بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز