خبرگزاری کار ایران

شعارها علیه فتحی خطی است

منزوی: غیر از سه تیم در لیگ برتر کدام تیم ایرانی است که مشکل مالی نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۱۸۸

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شرایط این روزهای ابی پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال مدعی است شعارهایی که علیه فتحی مدیرعامل آبی‌پوشان در ورزشگاه‌ها سر داده می‌شود خطی است زیرا که تیم اکنون شرایط خوبی دارد و نیازی نیست که تغییر و تحولی در آن صورت بگیرد. با منزوی در خصوص  شرایط این روزهای استقلال و همچنین تیم ملی به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را بعد از گذشت 10 هفته از رقابت‌های لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کنید؟

خدا را شکر شرایط تیم خوب است بخصوص در هفت هفته اخیر توانستیم نتایج بسیار خوبی را به دست آ‌وریم. آن موقع در ابتدای فصل ما می‌گفتیم شرایط این گونه نخواهد ماند و دیدید همین گونه هم شد آن موقع که در بازی‌های دوستانه‌مان سه چهار گل می‌زدیم پیش بینی این روزها را می‌کردیم. مهمترین مسائل در حال حاضر این است که این وقفه‌ای که برای ما به وجود آمده ضرر نکنیم و بتوانیم همین روند خوب را ادامه دهیم.

ایا با این روند خوبی که دارید باز هم به دنبال جذب مهاجم خوب هستید؟

این را باید سرمربی تیم بگوید زیرا مسائل فنی در اختیار ایشان است و هر چه ایشان صلاح بدانند کادر فنی و هیات مدیره باید انجام دهد. قطعا ایشان خیر و صلاح تیم را بهتر از هر کس دیگری می‌داند.

مشکل زمین تمرین هم حسابی سوژه شده است؟

نمی‌دانم چرا هر مساله‌ای را به هیات مدیره ربط می‌دهند مجموعه انقلاب که برف زیادی آمده بود و ما آنجا نمی‌توانستیم  تمرین کنیم در ورزشگاه امام رضا هم که بازی‌های تیم‌های پایه‌ای برگزار می‌شد تهرانسر هم که به دلیل بارش برف زمین تمرینش را در اختیار ما قرار نداد اما مشکل خاصی نیست و با توجه به اینکه بازی‌مان در چمن مصنوعی در قائم‌شهر برگزار خواهد شد به ورزشگاه غدیر خواهیم رفت تا تمرینات‌مان را در آنجا برگزار کنیم.

ظاهرا مشکلات مالی هم حل شده است؟

من یک سوال از شما می‌پرسم به غیر از سه تیم در لیگ برتر کدام تیم ایرانی است که مشکل مالی نداشته باشد اگر پیدا کردید که تیمی مشکل مالی نداشت من به شما جایزه می‌دهم آیا مشکلات مالی تیم‌های نفتی حل شد آیا کسی به هیات مدیره انها زنگ می‌زند و مصاحبه می‌گیرد. فشار فقط روی استقلال و پرسپولیس است همان روزی که برای پرسپولیس پول واریز شد برای ما هم قرار بود به داخل خزانه برود و از آنجا برداشت کنیم مطمئن باشید بازیکنان به زودی مطالباتشان را دریافت خواهند کرد و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

این روزها در هر بازی علیه فتحی مدیرعامل استقلال شعار می‌دهند؟

همان طور که خود ایشان گفت تمام این شعارها خطی است و ما دلیلی غیر از این نمی‌دانیم مگر می‌شود یک تیم در شرایط برد باشد و علیه مدیرش این گونه شعار بدهد.

یکی از معاونین جدید استقلال اعلام کرده که این شعارها توسط برخی از مدیران سابق ساماندهی می‌شود؟

استقلال در حال حاضر غیر از مباشری معاون جدیدی ندارد فقط آقای فتحی دو مشاور برای خودش آورده است.

تیم ملی هم شرایط خوبی ندارد؟

برای تیم ملی فقط باید دعا کنیم اگر فدراسیون شکست بخورد در و اقع فدراسیون تاج شکست نخورده بلکه فوتبال ایران شکست خورده است. ما باید در دور برگشست هر 12 امتیاز ممکن را کسب کنیم و این روزها حمایت‌های کورکورانه را کنار بگذاریم و فقط از تیم ملی حمایت کنیم. هر کمکی از دست باشگاه استقلال بربیاید برای حمایت از تیم ملی انجام خواهد داد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز