خبرگزاری کار ایران

کامران منزوی در گفت و گو با ایلنا:

نگرانی هواداران استقلال به حق است/اولویت ما در وهله اول پروپیج است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۶۵

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اخرین وضعیت پروپیج توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال به هواداران استقلال اطمینان داد که مسوولان پیگیر داستان پروپیچ هستند تا با رفع آن خطری این تیم را تهدید نکند. با عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص آخرین وضعیت پروپیج و همچنین شرایط استقلال صحبت کردیم.

ماجرای طلب پروپیج به کجا رسید؟

دوستان در هیئت مدیره با آقای فتحی پیگیر این موضوع هستند تا هر چه زودتر طلب این بازیکن را پرداخت کنیم البته هنوز 10 روز دیگر وقت داریم اما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر طلب این بازیکن را پرداخت نموده تا خطری استقلال را تهدید نکند

دقیقا طلب چه مقدار است؟

نزدیک به 400 هزار دلار که می‌شود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان که از طریق پیگیری‌هایی که انجام دادیم این پول تهیه شده و باید آن را به پروپیج پرداخت کنیم.

پس این روزها بیشتر پیگیر پروپیچ هستید تا مسائل دیگر؟

البته پیگیر پاتوسی هم هستیم اما اولویت ما در وهله اول همین پروپیج است که انشا ا... با رفع آن خیالمان از کسر امتیاز راحت شود.

این روزها تلفن‌تان را کمتر پاسخ می‌دهید؟

موبایل من در اختیار فضای مجازی قرار گرفته و شاید باورتان نشود روزانه بالای 400 تا تماس دارم حتی وقت نمی‌کنم به کارهای شخصی خودم برسم البته خب نگرانی هواداران استقلال به حق است اما ما هم در باشگاه پیگیر هستیم تا شرایط مهیا شود.

برنامه‌ای برای اردوی در پیش ندارید

قرار است دوشنبه این هفته با برپایی اردویی 10 روزه اردوی عازم ترکیه شویم و دو بازی دوستانه در آنجا برگزار کنیم.

 حاجیلو هم از سرپرستی استقلال استعفا دادند

 

به هر حال ایشان یک سری مشکلات شخصی داشتند و از مدیر عامل درخواست کردند با استعفای آن موافقت شود به هر حال ما دوست داشتیم در خدمت ایشان باشیم آقای زرینچه هم که جایگزین‌شان شده از پیشکسوتان خوشنام و باسابقه باشگاه استقلال است.

باز هم به دنبال جذب بازیکن جدید هستید؟

 اگر آقای استراماچونی صلاح بدانند و نیاز به بازیکن جدید داشته باشم جذب خواهیم کرد بستگی به نظر ایشان دارد.

 مسئولان باشگاه پدیده از تماس مدیران استقلال برای بازگرداندن رحمتی خبر داده اند. گفته می شود این شما بودید که زنگ زدید؟

این موضوع درست نیست. من برای بازگرداندن رحمتی با کسی تماس نگرفتم. آخرین تماس من با رحمتی قبل از این بود که با پدیده قرارداد ببندد.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز