خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی - گل ریحان؛ تقابل 6 امتیازی هفته در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۸۱

​در دهمین هفته از رقابت های لیگ آزادگان و در یکی از حساس ترین دیدارها، فجرسپاسی در خانه پذیرای گل ریحان می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فجرسپاسی که با عملکرد فوق العاده خود در هفته های قبل به صدر جدول تکیه زده، هفته گذشته موفق شد مس کرمان را در کویر با یک گل شکست دهد تا بالاتر از مس رفسنجان در صدر قرار گیرد. شاگردان مهابادی در سه دیدار قبل خود به دو پیروزی و یک تساوی دست یافته اند و هشت هفته است که شکستی را تجربه نکرده اند.

فجرسپاسی در نه دیدار قبل به شش پیروزی، دو تساوی و یک باخت رسیده و با عملکردی استثنایی و کسب بیست امتیاز، در صدر جدول لیگ آزادگان قرار گرفته تا نشان دهد با عزمی جزم و انگیزه ای فراوان، در پی عملی کردن رؤیای بازگشت به لیگ برتر پس از چند سال می باشد.

فجرسپاسی اختلافش با تیم های رده های بعدی بسیار اندک می باشد و همین عامل حساسیت دیدار با گل ریحان را برای آن ها بیشتر می کند، دیداری شش امتیازی که کسب پیروزی در آن از نان شب هم برای فجری ها واجب تر بوده و باعث تثبیت صدرنشینی آن ها می گردد.

گل ریحان هم که از جمله تعقیب کنندگان اصلی فجر می باشد، پس از پیروزی هفته قبل برابر خوشه طلایی، با روحیه ای فوق العاده برابر فجر در نبرد صدرنشینان صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان نصرتی در سه دیدار اخیر دو پیروزی، یک تساوی و یک کلین شیت را رقم زده اند و تا این مقطع از فصل هیچ باختی را تجربه نکرده اند.

گل ریحان در مجموع نه بازی قبل پنج پیروزی و چهار تساوی به دست آورده و با نوزده امتیاز در رده سوم قرار دارد، آن هم در حالی که اختلافش با تیم صدرنشین، یعنی رقیب هفته جاری خود تنها یک امتیاز بوده و این انگیزه یاران نصرتی را دوچندان و حساسیت دیدار را صدچندان می کند.

نبرد حساس صدرنشینان عصر چهارشنبه در شیراز برگزار می شود و باید دید نتیجه این دیدار به سود کدام یک از دو تیم مدعی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز