خبرگزاری کار ایران

افت سپیدرود؛ نظرمحمدی جبران مافات می‌کند؟!

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۸۷

سپیدرود رشت که با هدایت علی نظرمحمدی سودای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را در سر دارد، در سه هفته اخیر لیگ آزادگان با افتی قابل توجه مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان نظرمحمدی در این سه هفته در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده اند، یعنی 270 دقیقه متوالی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشدند و آخرین گل سرخپوشان رشتی به هفته پنجم و دیدار برابر علم و ادب در تبریز برمی گردد، در واقع آن ها بیش از یک ماه است که هیچ گلی را در مسابقات لیگ آزادگان به ثمر نرسانده اند و در صورت تداوم این روند، اوضاع برای سپیدرود رو به وخامت خواهد رفت.

این در حالی است که سپیدرودی ها در این سه هفته در کسب پیروزی نیز ناکام بوده اند، در این سه هفته، سپیدرود به ترتیب برابر ایرالکو به تساوی بدون گل رسید، برابر سرخپوشان آن شکست کذایی و سنگین چهار بر صفر را متحمل شد و در آخرین بازی خود نیز در دربی شمالی ها مقابل رایکا بابل بدون گل متوقف شد تا در این سه بازی به دو تساوی، یک باخت و تنها دو امتیاز رسیده باشد.

آخرین پیروزی سپیدرود نیز به همان بیست و چهارم شهریور، هفته پنجم و دیدار برابر علم و ادب بر می گردد. باید دید یاران نظرمحمدی قادر خواهند بود طلسم سه هفته ای را شکسته و پس از بیش از یک ماه به گل و پیروزی برسند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز