خبرگزاری کار ایران

آچمز شده‌!

محمد قاضی: به فکر جدایی نیستم و تمام تمرکزم روی برگشتن است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۱۱

مشکلات بدهی نساجی باعث شده تا کارت بازی محمد قاضی و چند بازیکن دیگر صادر نشود تا هم این بازیکن را با یک اتفاق عجیب مواجه کند و هم اینکه دست رضا مهاجری در این خصوص بسته باشد.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی امسال در شرایطی لیگ را شروع کرد که به دنبال جبران فصل گذشته خود در پیکان بود که حسین فرکی و تفکراتش اجازه کار را به این مهاجم باتجربه که در این چند سال اخیر جزو بهترین گلزنان لیگ است، نداد. انتخابی که با مشکلاتی همراه بوده و این بازیکن با کوهی از انگیزه به زعم ادعای خودش هنوز فرصت یک دقیقه بازی برای تیم شهر خسته را پیدا نکرده است. 

آخرین وضعیت تو در نساجی به کجا کشید؟

هنوز که اتفاق خاصی نیفتاده و فعلا به صورت انفرادی تمرین می کنم تا بدنم در مرز آمادگی بماند. هر روز صبح زود کار را شروع می کنم و تمرینات پرفشاری را زیر نظر مربی بدنسازم انجام می دهم تا اگر این مشکل حل شود آماده کمک به نساجی باشم. واقعا شرایط سختی امسال برایم رقم خورده و چون انگیزه زیادی برای این فصل داشتم رخ دادن این اتفاقات حسابی ذهنم را درگیر کرده است.

سر تمرینات هم که حاضر نمی شوی؟

بله و این مساله با هماهنگی آقای رضا مهاجری بود چون وقتی این شرایط پیش آمد از نظر روحی اصلا وضعیت خوبی نداشتم و به همین خاطر قرار شد مدتی اختصاصی تمرین کنم تا دچار مصدومیت نشوم. همان طور که می دانید وقت ذهن یک فوتبالیست درگیر باشد و تمرکز لازم را نداشته باشد احتمال مصدومیت بالاست و به همین خاطر این تصمیم را با هماهنگی سرمربی نساجی گرفتم.

تو در ابتدای هر فصل تیم های زیادی را خواهان خودت می بینی و امسال با انتخاب نساجی اتفاق عجیبی برای تو افتاد؟

راستش را بخواهید واقعا این شرایط پیش آمده خسته کننده است و اینکه هر روز این همه تمرین پرفشار را انجام می دهم اما کارم درست نشده است ذهنم را حسابی درگیر می کند. این مساله عجیب ترین اتفاقی بود که در این چند سال عمر فوتبالی ام رخ داده و باور کنید من را آچمز کرده است چون اصلا این شرایط را تجربه نکرده بودم.

به نظر تو مشکل از طرف چه کسی در باشگاه است. یکسری می گویند مشکل از طرف سمیعی فر است که باید بدهی ها را پرداخت کند اما انجام نداده است و یکسری مسائل دیگر هم از طرف این مالک مطرح می شود؟

من کاری به این مسائل ندارم اما می شنوم که همه جوره مدیران باشگاه و مالکان آن در تلاش هستند تا مشکل را حل کنند. با این همه هنوز اتفاقی نیفتاده و امیدوارم هرچه زودتر تلاش هایی که انجام می دهند به ثمر بنشیند و کارت من و چند بازیکن دیگر نساجی صادر شود.

بعد از آن اتفاقات و رفتار عجیبی که حسین فرکی که امسال هم نتوانسته با آن همه قول و قرارها در پیکان کاری از پیش ببرد با تو انجام داد قطعا انگیزه زیادی برای لیگ نوزدهم داشتی.

دقیقا همین طور است. باور می کنید تشنه بازی کردن هستم اما وقتی می بینم تا این لحظه که شش هفته از لیگ گذشته و یک دقیقه هم بازی نکردم و اتفاقی نیفتاده ذهنم درگیر می شود.

هواداران هم حسابی نسبت به سرنوشتی که برای تو و دیگر بازیکنان نساجی رقم زدند، ابراز گلایه دارند.

واقعا در این مدت در این شرایط سخت نقطه امیدوار کننده برای من بابت اینکه کارم را با قدرت ادامه دهم تا مشکلات حل شود همین هواداران خونگرم نساجی هستند. باور کنید شرمنده آنها هستم چون مدام با پیام های پرمهرشان من را مشتاق می کنند که هر روز برای شاد کردن دل آنها تلاش داشته باشم ولی متاسفانه تا الان فرصتی پیش نیامده که لطف شان را جبران کنم.

فکر می کنی با این سخت گیری فدراسیون بابت نساجی این مشکل حل خواهد شد؟

 امیدوارم که این مشکل هرچه زودتر حل شود. من خودم منتظرم تا خبر بدهند و بتوانم به تیم اضافه شوم. در این چند روز خبرهایی شنیده ام که مدیران در حال حل کردن ماجرا هستند و انشالله بزودی این اتفاق بیفتد.

در خبرها آمد که شاهین بوشهر و ماشین سازی تبریز خواهان جذب تو شدند. مشکل حل نشود چه تصمیمی داری؟

من الان تمام تمرکزم روی نساجی است و باتوجه به قراردادی که با باشگاه دارم به چنین چیزی فکر نکرده ام. من هدفم این است که مشکل کارتم زودتر حل شده و بتوانم به تیم اضافه شوم.

قبول داری این نساجی که خوب با این همه مشکل لیگ را شروع کرده پتانسیل بالانشینی در جدول و حتی گرفتن سهمیه آسیا را دارد؟

تیم خوبی داریم اما چنین مسایلی متاسفانه می تواند کمی از نظر روحی و روانی روی تیم اثر بگذارد. من معتقدم نساجی می تواند امسال یکی از تیم های بالای جدول باشد و حتی به سهمیه فکر کند. این تیم با هوادارانی که دارد می تواند به موفقیت های بزرگی برسد. من در تیم های مختلفی بوده ام اما عشق و اشتیاق هواداران تیم نساجی بی‌نظیر است. انشالله تیم امسال بتواند هوادارانش را شاد کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز