خبرگزاری کار ایران

ادعای بیرانوند درباره لیست ویلموتس در تیم ملی

در لیست تیم ملی هیچ‌کس ثابت نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۳۰

دروازه‌بان تیم ملی ایران می‌گوید در لیست ترکیب تیم ملی ایران هیچ‌کس جای ثابتی ندارد و هر کسی می‌تواند جواب اعتماد ویلمتوس را بدهد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان تیم ملی ایران و پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل کامبوج در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:خدا را شکر در جام جهانی برای من اتفاقات خوبی رقم خورد و من از موقعی که توانستم پنالتی رونالدو را بگیرم، اعتماد به نفس خوبی گرفتم و توانستم شرایط خود را بهتر کنم. امیدوارم که بتوانم در آینده هم به تیم ملی کمک کنم.

 

علیرضا بیرانوند ادامه داد:شرایط خوبی مقابل کامبوج داشتیم. باید از کادر فنی تشکر کرد که در این بازی از بازیکنان به نحو احسن استفاده شد. بعضی بازیکنان اولین بار بود که توانستند به تیم ملی راه پیدا کنند و گلزنی کنند. مثلا مهرداد محمدی اولین گلش را برای تیم ملی زد. بعضی از بازیکنان تیم ملی جزو پدیده‌های لیگ هستند و این نشان می‌دهد که در لیست تیم ملی هیچ‌کس ثابت نیست و هر کسی می‌تواند جواب اعتماد ویلموتس را بدهد.

 

بیرانوند درباره تیم کامبوج گفت:کامبوج بازی قبل مقابل بحرین را یک بر صفر باخته بود و ما می‌دانستیم که اگر در دقایق اول نتوانیم مقابل این تیم به گل برسیم، کار سختی در پیش داریم، اما خدا را شکر در دقیقه‌های اول به گل رسیدیم و توانستیم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. به نظر من شاید اگر در این بازی که ۱۴ گل زدیم، گل می‌خوردیم کار به طور کامل انجام نمی‌شد و آن گل‌ها کارایی خود را از دست می‌داد، چون من هم می‌خواستم به نوبه خودم به تیم ملی کمک کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز