خبرگزاری کار ایران

مغانلو: دوست داشتم گل نزنم اما پیکان برنده باشد / برای رسیدن به پیراهن تیم ملی همیشه تلاش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۳۷

مهاجم تیم پیکان می‌گوید مقابل نفت مسجد سلیمان حداقل حق آنها کسب تساوی بود.

شهریار مغانلو مهاجم تیم پیکان تهران در گفت و گو با ایلنا درباره شکست مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما مقابل نفت آن روی فوتبال را دیدیم و همه می‌دانند که وقتی شما گل نزنید باید منتظر گل خوردن باشید. می‌توانستیم در این مسابقه خیلی راحت برنده شویم، تیم نفت بیشتر از سه موقعیت روی دروازه ما نداشت و همان سه موقعیت را به گل تبدیل کرد.

او ادامه داد: به نظرم این از بدشانسی ما بود که با وجود چند موقعیت خوب گلزنی شکست خوردیم. این بازی برای ما تجربه می‌شود تا در بازی‌های بعدی از موقعیت‌ها اکثر استفاده را داشته باشیم.

مغانلو درباره حضور در صدر جدول گلزنان عنوان کرد: در حال حاضر من 5 گله هستم و خیلی خوشحالم که می‌توانم برای تیمم مفید واقع شوم. این باعث افتخارم است که در ترکیب باشم و گلزنی کنم اما با وجود دو گلی که زدم شکست خوردیم و این برای من ناراحت کننده بود. دوست داشتم گل نزنم اما تیمم برنده باشد.

مهاجم تیم پیکان درباره عملکرد نفت مسجد سلیمان گفت: در نیمه اول آنها کاملا دفاعی بازی کردند و پیش بینی می‌کردیم با گلی که زدیم آنها جلو بکشند اما متاسفانه نتوانستیم گل‌مان را نگه داریم و به نظرم داور هم یک مقدار با آنها مهربان بود.

بازیکن پیکان درباره اینکه آیا داوری عملکرد ضعیفی داشته یا خیر گفت: من نمی‌توانم به عملکرد داوری اعتراض کنم و وظیفه آن برعهده کارشناسان است اما در صحنه گل سوم بازیکن حریف خطا کرد و توپ به صادقی رسید تا گلزنی کرد؛ حداقل حق ما تساوی در این بازی بود.

مغانلو درخصوص بازی جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان عنوان کرد: قطعا بازی سختی داریم؛ ما درست است که بازی مقابل نفت را واگذار کردیم اما در شرایط خوبی هستیم و می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تمام تلاش ما کسب برتری در این بازی است تا کادرفنی را سربلند کنیم و یک پله دیگر به مرحله فینال نزدیک شویم.

آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول درخصوص اینکه با دعوت در اردوهای گذشته تیم ملی نام او در لیست جدید مارک ویلموتس قرار ندارد، گفت: تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا نظر آقای ویلموتس را جلب کنم و اینکه در این اردو حضور ندارم انگیزه من را کم نمی‌کند. به کارم ادامه می‌دهم و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی همیشه تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز