خبرگزاری کار ایران

کمالوند: صدا و سیما بوشهر با جم مشکل دارد/از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۰۷

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص دیدار مقابل تراکتور،هواداران دو تیم، صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتور در کنفرانس خبریتیمش اظهار داشت: تفاوت دمای تبریز با جم اجازه نداد نیمه اول بازی خوبی را انجام دهیم. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم  و هواداران حاضر در ورزشگاه از تماشای بازی دو تیم لذت بردند.

کمالوند ادامه داد: در نیمه دوم شرایط تیم ما بهتر شد و سوار بر بازی شدیم  اگر بیشتر تلاش می کردیم می‌توانستیم گل تساوی را هم به ثمر برسانیم و به همین دلیل از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. به جز چند بازیکن باتجربه سایر نفرات تیم جوان هستند که در لیگ دسته اول بازی کردند.

وی در خصوص هواداران تراکتور گفت: از اینکه به شهر تبریز بازگشتم خیلی خوشحالم. از اینجا خاطرات خوبی دارم. هواداران تراکتور همیشه خوب بودند 5 نفر از هواداران تیم جم هم آمده بود که به اندازه 50 نفر تشویق کرده و انرژی دادند. 

کمالوند ادامه داد: تراکتور امسال با توجه به بازیکنان خارجی خوبی که جذب کرده است شرایط خوبی دارد. پارس جم هم یک تیم جوان است ما آن را زیر با 10 میلیارد بستیم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص عدم پخش بازی از تلویزیون بوشهر عنوان کرد: صداسیمای بوشهر با جم مشکل دارد. زمانی که ما گل خوردیم گزارشگر بوشهری زودتر از گلزن حریف خوشحالی می‌کرد تلاش کردیم این فاصله را کم کنیم و زمانی که نتوانستیم به آنها گفتیم نیازی به پخش بازی‌ پارس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز