خبرگزاری کار ایران

خوشحالم مردم من را از خودشان حساب می‌کنند؛

کمالوند: از تبریز نرفتم که بخواهم برگردم / اعتقادی به فوتبال دفاعی ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۸۵

فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی می‌گوید از تبریز نرفته که بخواهد برگردد و همیشه فوتبال آذربایجان را دنبال می‌کرد.

به گزارش ایلنا، فرزاد کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور گفت: خیلی خوشحالم از این که در جمع دوستان قدیمی حضور پیدا کردیم، همچنین در شهر خوب و عزیز تبریز. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را از دو تیم ببینیم. خیلی خوشحالم به شهری برگشتم که یادآور خاطرات خوبی است و من به نوعی خودم را جزوی از مردم خوب دو تیم می‌دانم. این شرایطی که تغییر پیدا کرده را به فال نیک می‌گیریم.

او درباره شرایط تیم پارس جنوبی هم عنوان کرد: مشکلاتی که تیم های نفتی دارند را به آن آگاه هستید. ما امسال تیمی ارزان قیمت بستیم و بیشتر بازیکنان ما لیگ یکی هستند و نیمی از تیم ما قرارداد ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی هستند. اما بسیار جوان و با انگیزه هستند، من به شدت از آن ها راضی هستم. ما فقط یک شکست مقابل پرسپولیس داشتیم و فکر می‌کنم اگر این روند ادامه داشته باشد، یک تیم گردن کلفت را خواهید دید. هدف ما حضور در لیگ است اما ما به دنبال این هستیم که شرایط را بهتر کنیم. محروم و مصدوم نداریم.

فراز کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت به تبریز امید دارد، گفت: من از تبریز نرفتم که بخواهم برگردم اما این افتخار را دارم که مردم تبریز من را از خودشان حساب می‌کنند. جایی که آدم یادگار خوبی از خودش به جای گذاشته فراموش نمی‌شود. تراکتور تیم بسیار قدرتمندی است و نفرات بسیار شاخصی در این تیم هستند و فکر میکنم تراکتور مدعی جدی قهرمانی است. شور و هیجان در مردم تبریز از بین نمی‌رود و فکر میکنم تراکتور نماد مردم آذربایجان است. ما در اولین سالی که با تراکتور به لیگ آمدیم هفتم شدیم و سال دوم فقط یک امتیاز تا سهمیه کم داشتیم. گران ترین بازیکن ما ۴۰۰ میلیون قیمت داشت.

او افزود: ما در اولین سالی که با تراکتور آمدیم لیگ برتر، کیانی و ابراهیمی در لیگ یک بازی می‌کردند. امسال هم حتما بازیکنانی هستند که به فوتبال ایران و تیم ملی تحویل می‌دهیم. دوستان در فضای مجازی یک جمله ای را تکرار می‌کنند که تراکتور مدیون شماست اما اینطور نیست و ما مدیون تراکتوریم. اگر کمالوند توانسته یک مربی بزرگ باشد به خاطر حضور در تراکتور است. تیم پارس جنوبی بسیار جوان و با انگیزه است و فردا هم می‌بینید که پا به پای تراکتور بازی می‌کنیم. من اعتقادی به فوتبال دفاعی ندارم و فردا هم با یک بازی خوب و هجومی تلاش میکنیم بازی تماشاگر پسندی ارائه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای برد به تبریز آمده عنوان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما مطمئن باشید بسته بازی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز