خبرگزاری کار ایران

درگیری در زمین به سالن کنفرانس کشید

حمله فراز کمالوند به منصوریان در نشست خبری؛ حرفهایت به درد تئاتر می‌خورد و این برد پشیزی ارزش دارد!

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۷۵

فراز کمالوند گفت: من می‌گویم برنده شدن خوب است اما نه به هرقیمتی، پیروزی ذوب اهن پشیزی ارزش ندارد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از باخت برابر ذوب آهن در رقابت های یک شانزدهم نهایی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود بچه‌ها  امروز بالاتر از حد انتظار بازی کردند. این نفرات در آینده می‌تواند به ما کمک کنند. و آنها  هم سطح با تیم ذوب آهن و در دقایقی بهتر از ذوب آهن بازی کردند.

کمالوند ادامه داد: من گفتم پنالتی که رخ داد ایرادی ندارد. برای پیشرفت بازیکنان جوان باید تاوان هم داد. ما کل خط حمله را تغییر دادیم. من از احسان سعیدی در بازی امروز  راضی هستم. در پایان بازی به او گفتم با این وضع به درد تیم ملی نمی‌خورد. عملا با آمدن احسان سعیدی تیم ما 10 نفره شده و مشتاقانه علی رغم اینکه ما برنامه ریزی کرده بودیم روی احسان سعیدی اما نشد. باید نتیجه بازی برای بازیکنانم مهم باشد. 

سرمربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: احسان سعیدی قاعدتاً دیگر جای در تیم ما نخواهد داشت و پس از پایان این موضوع را به او گفتم.

وی در ادامه گفت: هل دادن طبیعی است. من می‌گویم برنده شدن خوب است اما نه به هرقیمتی ذوب‌آهن الان برنده شد آیا جام هم به آنها تعلق گرفت.دروازه‌بان ذوب‌آهن زمین خورده بود بازیکنان ما ایستادند اما بازیکنان آن‌ها آمدند توپ را از بالای سر دروازه‌بان به داخل دروازه انداختند. این زشت‌ترین صحنه فوتبال ما می‌تواند لقب بگیرد. این کارها زشت است ما معلم هستیم باید به بازیکنان‌مان آموزش بدهیم. این برد پشیزی ارزش ندارد. رفتار بازیکنان ذوب‌آهن در سه صحنه مختلف باعث می‌شود ما هم از این کارها کنیم. تیم‌های دیگر باید بدانند برای ذوب‌آهن این کارها مهم نیست و آن‌ها می‌روند بازی می‌کنند. این رفتارها دور پهلوانی است. حالا که آن‌ها برده‌اند آیا جام را به ذوب‌آهن داده‌اند.

کمالوند در واکنش به صحبت‌های منصوریان گفت: این داستان‌ها  و حرف‌های منصوریان به درد تئاتر شهر می‌خورد.

وی در ادامه در پاسخ به حضور احسان سعیدی در ترکیب  پارس جم  گفت: ‌ سعیدی از لحاظ فنی به درد تیم ما نمی‌خورد. بازیکن باید وقتی وارد زمین می‌شود بدود. او وسط زمین ایستاده بود حامد 120 دقیقه استارت می‌زد به او گفتم که در تیم ما دیگر جایی ندارد باید برود در تیم امید تمرین کند تا در زمان مشخص او را جابه‌جا کنیم. امروز بهاروند و متین خیلی خوب بودند بازی بعدی به آن‌ها استراحت می‌دهم اما بازی مقابل تراکتور حتماً آن‌ها در ترکیب تیم حضور خواهند داشت. جوان باید بداند که لیگ سخت است مقابل بازیکن لیگ اگر اشتباهی انجام بدهد کار تیم را سخت می‌کند.حضور متین برای اولین‌بار در ترکیب تیم و استفاده از جوانان بسیار نویدبخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز