خبرگزاری کار ایران

ایمان باصفا در گفتگو با ایلنا:

باتوجه به قوانین جدید داوری آن خطای هند پنالتی بود/ حق‌مان برابر ذوب بیشتر از یک امتیاز بود

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۷۴

ایمان باصفا در خصوص بازی با ذوب آهن، کیفیت توپ‌های لیگ و خطای هند بازیکن حریف صحبت کرد.

ایمان باصفا در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: اولین بازی خانگی ما مقابل تیم ذوب آهن اصفهان بسیار خوب، باکیفیت و تماشاگرپسند بود. ما دوست داشتیم تا بتوانیم به خاطردر اختیار داشتن امتیاز میزبانی وحضور و استقبال پرشور هواداران جم پیروز بازی باشیم ولی بیشتر از ما تیم ذوب آهن برای نباختن آمده بود. متاسفانه به دلیل اتفاقات که رقم خورد نتوانستیم برنده شویم و در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.

باصفا در خصوص خطایی که داور به اعتقاد پارسی‌ها پنالتی اعلام نکرد توضیح داد: امسال یک سری قوانین جدیدی به داوری اضافه شده است که اگر بخواهیم تعریف‌های که از هند و پنالتی در قوانین جدید وجود دارد را کناراتفاقات این بازی قرار دهیم بنظرم این صحنه پنالتی بود. حالا اگر نظرداور در این صحنه چیز دیگری بوده به تصمیم ایشان احترام میگذارم اما معتقدم تیم ما باید انقدر قوی باشیم که بتوانیم قبل از آنکه کار به اینجاها کشیده شود برنده بازی شویم.

هافبک تیم پارس جنوبی در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ نوزدهم گفت: توپ‌های که امسال استفاده می‌شود در مقایسه با توپ‌های فصل گذشته از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. بنظرم اگر توپ‌های لیگ برتر تغییر کند خیلی بهتر است و اگر این اتفاق نیفتد تمامی بازیکن‌های لیگ مجبور هستن که تمرکز خودشان را روی بقیه امور بگذارند.

وی درخصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم پارس جنوبی در مصاف با گل گهرگفت: گل گهر تازه به لیگ برتر صعود کرده و از انگیزه بسیار بالاو بازیکنان مستعدی برخوردار است.آن‌ها بیشتر فیزیکی بازی میکنند و در دیدار پیش رو نیز از امتیاز میزبانی برخوردار هستند.تیم ما هم با توجه به شناخت و تجربه بالای آقای کمالوند در هر بازی از برنامه و شرایط خاصی پیروی می‌کند. بدون شک ما هم در این دیدار برای برد و کسب سه امتیاز به میدان میرویم و امیدواریم که بتوانیم با یک نمایش قابل قبول پیروز بازی باشیم.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز