خبرگزاری کار ایران

مهدی ترکمان در گفتگو با ایلنا:

مقابل ذوب آهن بدشانس بودیم/ کیفیت توپ های لیگ برتر به طرز عجیبی بد است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۱۴

مدافع پارس جنوبی از بدشانسی بزرگ تیمش در جدال با ذوب آهن می‌گوید که باعث شد از دستیابی به پیروزی بازبمانند.

مهدی ترکمان درگفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تساوی صفر-صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود. گرچه تیم ما در هفتاد درصد این دیدار مالک بازی بودیم ولی جلوی ذوب آهن بدشانس بودیم زیرا یک پنالتی صددرصد را برای من نگرفتند و گلی را هم که به ثمر رساندیم مردود اعلام کردند. خوشحالیم که خیلی خوب بازی کردیم و ذوب آهن که یک تیم آسیایی است، حرف خاصی برای گفتن جلوی ما نداشت.

ترکمان در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ نوزدهم گفت: اکثر بازیکنان به کیفیت توپ‌های لیگ انتقاد دارند. و به این خاطر که مسئولیت اکثر ضربه‌های ایستگاهی تیم ما به عهدهی من است میدانم زمانی که به توپ ضربه میزنیم توپ جهت گیری درستی ندارد وبه دلیل وزن زیاد در یک خط مستقیم حرکت نمیکند. در این همه سال‌های حضورم در فوتبال هرگز با یک چنین توپ عجیب و غریبی برخورد نکرده بودم.

مدافع چپ تیم پارس جنوبی در خصوص داوری مسابقه گفت: در کل داوری این مسابقه بد نبود ولی بنظرم میتوانست خیلی خیلی بهتر از این‌ها باشد.

 وی در واکنش به عملکرد خوبش در دیدار مقابل تیم ذوب آهن گفت: این عملکرد خوبم را مدیون اعتماد سرمربی پارس جنوبی هستم. آقای کمالوند یک اعتماد بنفس خاصی به من داده‌اند تا بتوانم خیلی خوب فوتبال بازی کنم. من تنها بازیکن خوب پارس جنوبی نیستم تمامی بازیکنان جوان و دونده تیم ماتلاش میکنند تا بتوانیم در هر بازی نمایش قابل قبولی داشته باشیم و پیروز میدان شویم.

مهدی ترکمان درخصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم پارس جنوبی در مصاف با گل گهرگفت: تمام هدف ما از بازی اول که مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم تا پایان بازی‌های لیگ این بود که ما در هر بازی بدون توجه به اینکه تیم حریف کیست برای برد به میدان میرویم. گرچه که تمامی تیمها قابل احترام هستند. و ما این موضوع و این عملکرد را مدیون مدیریت خوب، آموزش و انگیزه‌ای هستیم که آقای کالوند به بازیکنان منتقل کرده‌اند تا بتوانیم در همهی بازی‌ها بهترین نمایش را داشته باشیم و برنده بازی شویم.

ترکمان مدافع تیم پارس جنوبی در خصوص دعوت شدن چندتن از بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: دعوت کردن از بازیکنان لیگ برتر ودسته یک توسط آقای ویلموتس یک کار زیبا و بزرگ بود. این موضوع بدون شک باعث انگیزه تمامی بازیکنان میشودو بدون تردید در تلاش من هم تاثیر خواهد داشت تا بتوانم روز به روز بهتر شوم. و بسته به نظر ایشان جز دعوت شدگان باشم تا بتوانم به تیم ملی و مردم کشورم خدمت کنم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز