خبرگزاری کار ایران

مجدمی: از نیم فصل سال گذشته پول نگرفته‌ایم / امیدوارم صنعت نفت سکوی پرتاب خوبی برای لژیونر شدن باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۳۴

هافبک تیم صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد با موفقیت در این تیم به لژیونر این تیم پرطرفدار تبدیل شود.

مسلم مجدمی در گفت و گو با ایلنا درخصوص برتری مقابل گل گهرسیرجان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم، در این باز شروع خوبی داشتیم و فرم آماده خودمان را هم حفظ کردیم. بازی قبل هم خوب عمل کردیم بچه‌ها در این مسابقه و خانه حریف زحمت زیادی کشیدند که در نهایت با برتری همراه شد.

هافبک جوان تیم نفت در پاسخ به این سوال که طلایی پوشان به هماهنگی کامل رسیده‌اند یا خیر گفت: ما حدود 7 یا 8 بازیکن جدید به ترکیب اضافه کردیم و این نیاز به زمان دارد تا هماهنگی صورت بگیرد. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و دنبال بهترین نتایج هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

او ادامه داد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم؛ فعلا در هفته‌های اول هستیم و یک برد می‌تواند چند پله در رتبه یک تیم تغییر ایجاد کند. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و صد در صد تلاشمان حضور در رده‌های بالای جدول است.

مجدمی درباره رویارویی با تیم قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی همیشه جام شگفتی‌ها بوده و هیچ بازی آسانی در آن وجود ندارد. ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و از رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنیم.

بازیکن صنعت نفت درباره پیشنهادی که از سوی تیم الزورا عراق به باشگاه رسید و مورد قبول قرار نگرفت گفت: این تیم بزرگترین تیم و پرافتخارترین تیم عراق است و تماشاگران زیادی هم دارد. در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند، پیشنهاد به باشگاه رسید و آنها تصمیم گرفتند. باشگاه تصمیم گیرنده بود و به هر حال قسمت نبود که فعلا جدا شوم.

او ادامه داد: این برای هر بازیکن جوانی خوشحال کننده است که بخواهد لژیونر شود و به خارج از ایران برود تا برای پیشرفت تلاش کند. مطمئنا خوشحال می‌شوم که بتوانم به اروپا بروم و از صنعت نفت لژیونر شوم. در حال حاضر در خدمت تیم خوب آبادان و تماشاگرانش هستم و تمام تمرکزم روی مسابقات این تیم است. من در این تیم بزرگ شده‌ام و دوست دارم که نفت یک سکوی پرتاب خوبی برای من باشد.

مجدمی با بیان اینکه از مسئولان انتظار حمایت بیشتری داریم گفت: در حال حاضر آقای عیسی زاده زحمت زیادی کشیده‌اند تا مشکلات تیم ما را برطرف کنند. آخرین دریافتی ما از نیم فصل سال گذشته بوده و تا به امروز پولی دریافت نکرده‌ایم. پنج هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته و شرایط سختی داریم. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به دنبال برطرف کردن این مسائل هستند و امیدواریم که مسئولان در این مسیر به آنها کمک کنند تا مشکلات به خوبی حل و فصل شود.

بازیکن صنعت نفت درباره ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر خصوصی سازی این تیم گفت: نفت یک تیم مردمی است و حیف است که با این همه تماشاگر نخواهند به آن کمک کنند. این مشکلات باید هرچه سریعتر حل شود؛ شما تیم نفت تهران با ببینید که به راحتی منحل شد و آثاری از آن باقی نمانده است. اگر وزارت نخواهد به ما کمک کند خیلی سخت خواهد بود. همه ما با تمام تلاش کار می‌کنیم و فکر نمی‌کنم که نتیجه بدی هم گرفته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز