خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: مستحق پیروزی بودیم/ باید راحت‌تر برنده شویم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۲۶

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: گل گهر هم مثل ما در بازی هایش دچار بدشانسی شده و امتیاز نمی گیرد.

به گزارش ایلنا، اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی مقابل گل گهر اظهار داشت: تبریک می گویم به بازیکنانم به خاطر بازی امروز بیشتر زمان های بازی بازی در کنترل ما بود، نیمه اول بعضی از زمان های بازی در کناره ها به مشکل برمی خوردیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: بعد از آن شانس های زیادی برای گل زنی ایجاد کردیم ما باید راحت تر بتوانیم بازی ها را ببریم و از دقایق آخر بازی راضی نیستم از بچه ها بدون دلیل برگشتیم به عقب ولی در کل بازی خوبی انجام دادیم کارهای ترکیبی و پاس های زیادی بین خودمان بود و آنچه از بازیکنانم می خواستم به اجرا درآوردیم.

وی افزود: بازی ساده ای نبود برای ما، بازیکنان من با اعتماد به نفس توانستند کنترل بازی را در دست داشته باشند هیچ وقت برای دفاع کردن نیامدیم و این بخش ویژه تیم ما بود.

اسکوچیچ بیان کرد: گل گهر تیم خوبی است فکر کنم شاید هوا خیلی بد بود دو تیم را دیدم از نظر بدنی به مشکل برخوردند و واقعا سخت است برای تیم ما بازی کردن، دقیقا مثل ما امتیازات بچه گانه را از دست دادند ما پرسپولیس را به خاطر یک شوت از دست دادیم، مشابه آن برای تیم گل گهر اتفاق می افتد ولی امروز به این معنی نیست آنها خیلی بد شانس بودند یا بد بودند ولی در کنار آنها ما خیلی خوب بودیم.

وی خاطرنشان کرد: می نمی توانم در مورد داور صحبت کنم، ولی شاید به خاطر اینکه بازی را بردیم این طور به نظر برسید ولی در کل داوری بسیار خوب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز