خبرگزاری کار ایران

گل‌گهر-صنعت نفت آبادان؛

اولین تقابل کروات‌های لیگ برتر/دراگان برنده می‌شود یا بگوویچ

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۶۶

دو تیم گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان برای اولین بار در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور فردا به مصاف همدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران دو تیم گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان ساعت 17:00 فردا در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دو تیم تابحال 7 بار در لیگ یک به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین صنعت نفت با 3 برد، 2 تساوی و 2باخت موفق‌تر از گل‌گهر عمل‌کرده است.

نکته جالب توجه در مورد دیدار چهارشنبه این دو تیم اولین حضور تیم گل‌گهر و اولین تقابل این دو در لیگ برتر با دو مربی غیر ایرانی هموطن از کشور کروات است.

گل‌گهر سیرجان در لیگ نوزدهم توانسته در چهار بازی ابتدایی خود3 مساوی و 1 باخت به دست آورد. گلزنان برتر این تیم در این فصل علیرضا ابراهیمی، سجاد آشوری بوده‌است. آخرین بازی این تیم برابر تراکتورسازی با نتیجه 1 بر صفر و به سود تیم تراکتور به پایان رسید که تک گل این دیدار را با یک گل‌به خودی امین پورعلی  بازیکن گل‌گهر به ثمر رساند.

برترین گلزنان تیم گل‌گهر در هفت تقابل این تیم با صنعت نفت محمدجمعه‌زاده بوده است که دیگر در این تیم حضور ندارد.

در مقابل تیم صنعت نفت در چهاربازی ابتدایی خود در این فصل با 2 مساوی 1 باخت و 1 برد تا به اینجای کار موفق‌تر از تیم گل‌گهر عمل کرده است.برترین گلزنان این تیم تا به اینجای کار عقیل کعبی، محمدطیبی و عیسی آل‌کثیر بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز