خبرگزاری کار ایران

خطر در کمین رکورد حسینی؛

رقابت شانه به شانه مظاهری و نیازمند برای تاریخ‌سازی

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۱۵

گلرهای سپاهان و تراکتور با رقابت شانه به شانه برای کلین‌شیت‌هایشان در آستانه شکستن رکورد حسینی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو فصل قبل بود که حسین حسینی، گلر استقلال توانست با بسته نگه داشتن دروازه خود در 847 دقیقه در لیگ برتر رکورد بیرانوند را شکسته و آن را به نام خود به ثبت برساند و حالا بعد از گذشت دو فصل در شرایطی که خود او حال و روز خوشی در ترکیب استقلالی‌ها ندارد و عملکرد انتقادآمیزی در 5 دیداد قبلی داشته، رکورد تاریخی خودش را هم در خطر شکسته شدن می‌بیند.

رشید مظاهری، گلر تراکتور و پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان دو گلری هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای تا اینجای فصل داشتند و در هر 5 بازی گذشته دروازه‌شان بسته مانده و امید زیادی دارند که این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهند و بتوانند رکورد شکنی کنند.

اما بد نیست بدانید رکورد نیازمند و مظاهری مربوط به 5 بازی گذشته از شروع لیگ نوزدهم نیست و آنها آماری از فصل قبل به همراه خود دارند که رکوردشان را افزایش داده و آنها را به حسینی نزدیک‌تر می‌کند.

 

رشید مظاهری و 57 دقیقه تا رکورد

مظاهری فارغ از پنج کلین شیت با پیراهن تراکتور، 340 دقیقه کلین شیت با لباس ذوب آهن در فصل گذشته را هم در کارنامه دارد. او پس از این که در دقیقه 20 بازی با صنعت نفت در هفته بیست و سوم گل خورد در 4 بازی بعدی مقابل سپیدرود، پیکان، پرسپولیس و تراکتور کلین شیت کرد و دیگر هیچ گلی را دریافت نکرد. در 3 بازی پایانی فصل گذشته ذوب آهن هم باقر صادقی در دروازه بود تا رکورد مظاهری به فصل نوزدهم منتقل شدو و این بازیکن حالا در مجموع 790 دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرده است.

این گلر در صورتی که تا دقیقه 57 بازی با پارس جنوبی بتواند از دروازه تیمش محافظت کند، به آمار سیدحسین می رسد و پس از آن رکوردی جدید را به نام خود ثبت می کند؛ کاری که شدنی به نظر می‌رسد و رشید امیدوار است در مقابل هواداران تیمش آن را انجام دهد.

 

نیازمند کمی عقب‌تر از رشید

اگر فرض را هم بر این بگیریم که رشید نمی‌تواند به رکورد حسینی برسد و تا قبل از دقیقه 57 بازی با پارس جم دروازه‌ خود را باز شده می‌بیند، بازهم حاشیه امنیتی برای گلر استقلال محسوب نمی‌شود چرا که یک گلر دیگر هم در تعقیب این رکورد است.

پیام نیازمند که در 5 بازی گذشته سپاهان دروازه خود را بسته نگه داشته، آماری هم از فصل قبل به همراه دارد.

آخرین گلی که نیازمند دریافت کرد در دقیقه 5 دیدار برابر شهر خودرو در هفته بیست و نهم رقابت‌های فصل پیش بود که توسط امین قاسمی‌نژاد از روی نقطه پنالتی ثبت شد و 85 دقیقه از آن بازی و 90 دقیقه بازی با استقلال خوزستان دروازه‌اش در پایان لیگ هجدهم بسته ماند که این 175 دقیقه روی 450 دقیقه فصل جدید محاسبه می‌شود و نشان می‌دهد نیازمند 625 دقیقه‌هیچ گلی دریافت نکرده است و 165 دقیقه کمتر از رکورد رشید است.

اگر رشید نتواند از رکورد حسینی عبور کند، نیازمند 222 دقیقه کلین شیت نیاز دارد تا به این عنوان دست پیدا کند. یعنی علاوه بر بسته ماندن دروازه‌اش در دیدار های هفته ششم و هفتم مقابل ذوب آهن و گل‌گهر، باید تا دقیقه 42 بازی با سایپا در هفته هشتم تحمل کند تا بتواند رکورد تاریخی را به نام خودش ثبت کند که نسبت به کار رشید مظاهری به مراتب سخت‌تر است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز