خبرگزاری کار ایران

جنگ دنباله دار رشید و پیام در کلین‌شیت‌ها؛ کدام زودتر تسلیم می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۹۷

رقابت دو گلر سپاهان و تراکتور برای بسته نگه داشتن دروازه به هفته پنجم رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور و سپاهان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل حریفان خود دروازه‌هایشان را بسته نگه داشتند تا یک کلین شیت به کارنامه گلرهای این دو تیم اضافه شود.

سپاهان در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت و تراکتور هم توانست در دیدار با گل‌گهر برتری یک بر صفر رسید تا دروازه دو تیم تا اینجای فصل بسته مانده باشد.

پیام نیازمند و رشید مظاهری به عنوان دو دروازه‌بان این دو تیم در سه هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هم مانع باز شدن دروازه‌ خود شدند تا به 360 دقیقه بدون گل خورده در پایان هفته چهارم برسند.

سپاهان در هفته نخست برتری 3 بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر را رقم زد و تراکتور هم برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد.

در هفته دوم هم سپاهان مقابل ماشین سازی به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد و تراکتور موفق شد پرسپولیس را یک بر صفر پیروز شود.

در هفته سوم رقابت‌ها هم دیدار سپاهان با فولاد به تساوی بدون گل ختم شد و تراکتور هم با ذوب آهن به نتیجه مشابه دست پیدا کرد.

تا کنون تنها این دو تیم هستند که در چهار بازی ابتدایی خود گلی دریافت نکرده و سایر تیم‌ها حداقل یک بار دروازه‌شان در سه بازی قبلی باز شده است.

حالا در هفته پنجم رقابت این دو گلر همچنان پابرجاست. تراکتور باید در تهران میهمان سایپایی باشد که آمار خوبی از لحاظ گل زده دارد و کار رشید در این دیدار برای بسته نگه داشتن دروازه سخت است.

در سوی مقابل پیام نیازمند باید با سپاهان مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که یکی از حساس‌ترین و دشوارترین بازی‌های سپاهان در نیم فصل نخست است و بدون شکل گلر طلایی‌پوشان کار سختی دارد.

باید دید رقابت این دو گلر به پیروزی کدام یک منجر می‌شود و دیرترین گل فصل نوزدهم را کدام یک از این دو نفر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز