خبرگزاری کار ایران

فتحی: ما چوب داوری را خوردیم/ به استراماچونی حق می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۶۸

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد گل دوم ذوب‌آهن به این تیم آفساید بوده است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: اولاً به نظرم بازی قشنگی بود و استقلال بازی خوبی انجام داد، اما باز هم اشتباهات داوری سه امتیاز را از استقلال گرفت. من نمی‌دانم چه بگویم و جواب این عاشقان استقلال را چه بدهم! من چند بار فیلم گل دوم ذوب‌آهن را دیدم که به نظرم آفساید بود.

وی در مورد عصبانیت استراماچونی در کنار زمین تصریح کرد: من حق می‌دهم به مربی تیم‌مان. ما چندمین بازی است که چوب داوری را می‌خوریم. به تمام هواداران هم حق می‌دهم. ما چرا نتیجه نمی‌گیریم؟ شما بازی با صنعت نفت برابر پرسپولیس را ببینید. در دربی باید پنالتی ما تکرار می‌شد. بیرانوند یک متر از دروازه جلو آمده بود. چقدر تحمل کنیم؟ من چقدر سرمربی و بازیکنان‌مان را به صبر دعوت کنم؟ فقط می‌توانم بگویم متأسفم برای داوری! امسال هم مثل سال گذشته از داوری ضربه می‌بینیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره عدم نتیجه‌گیری تیمش گفت: در چند بازی شانس با ما همراه نبود. امروز هم همه‌ی کارشناس داوری خواهند گفت ما چوب داوری را خوردیم. کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند. جایگاه ما این نیست و باید حداقل الان نه امتیاز داشته باشیم.

فتحی در پایان درباره اینکه «به نظرش بهترین دروازه‌بان لیگ تا هفته پنجم چه کسی بوده است؟»، بیان کرد: من فرصت این را نداشتم که همه‌ی بازی‌ها را نگاه کنم، اما به‌هرحال دروازه‌بانی پست تخصصی و سختی است، ولی همان‌طور که گفتم چون تمام بازی‌ها را ندیدم نمی‌توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز