خبرگزاری کار ایران

حمایت وزیر ورزش از مدیرعامل باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۶۹

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: آقای سلطانی فر با تاکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه های موثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفتند هیات مدیره و مدیر عامل با تمام قدرت تلاش کنند و نباید به هیچ عنوان وقفه ای در برنامه های باشگاه و تیم بوجود اید.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور نمایندگان وزارت دادگستری، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی تشکیل شد.

مدیر عامل استقلال تهران گفت: در این نشست مجمع عمومی تمامی صورت‌های مالی منتهی به پایان لیگ برتر در سال ۹۷ مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

فتحی ادامه داد: مجمع باشگاه استقلال تهران برای تایید صورت های مالی سال ۹۸ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیر عامل استقلال گفت: در ادامه با تقاضای من اعضای هیات مدیره در حضور آقای وزیر جلسه ای برگزار کردند و آقای خلیل زاده رییس هیات مدیره گزارشی از روند برنامه های این باشگاه ارایه کرد. 

فتحی درباره حمایت وزیر از تیم مدیریتی باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی فر با تاکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه های موثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفتند هیات مدیره و مدیر عامل با تمام قدرت تلاش کنند و نباید به هیچ عنوان وقفه ای در برنامه های باشگاه و تیم بوجود اید و انتظار من ادامه این رویه قانونی و مثبت و در نهایت موفقیت تیم و خشنودی هواداران استقلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز