خبرگزاری کار ایران

تارتار: هیچ تیمی به اندازه پدیده ما را اذیت نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۷۸

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: روز سختی را سپری کردیم، حریف بیشتر از ما توپ و میدان را در اختیار داشت و باید بگویم تاکنون هیچ تیمی به اندازه شهر خودرو ما را اذیت نکرده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودرو در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک بازی بی روح را از هر ۲ تیم شاهد بودیم اگر چه ۲ تیم موقعیت زیادی نداشتند. حریف تیم خوبی بود و ما را تحت فشار قرار داد.

وی با بیان اینکه ما در خانه بازی می کردیم، اما بازی در ورزشگاه خالی جذابیت نداشت گفت: امیدوارم این آخرین باری باشد که در ورزشگاه خالی و بدون تماشاگر بازی می کنیم. بازیکنان ما امروز انگیزه لازم را نداشتند چرا که از حضور هواداران بی بهره بودند اگرچه بازیکنان ما خسته به نظر می رسیدند.

تارتار ادامه داد: خستگی بازیکنان ما ناشی از سفری بود که به صورت زمینی از اصفهان به مسجدسلیمان داشتیم و به همین دلیل بازی خوبی را شاهد نبودیم و هر ۲ گل روی اتفاق و شانسی رقم خورد، حریف به تیم ما فشار آورد و ما را وادار به عقب نشینی کرد البته باید به آنها تبریک بگویم که تیم خوبی دارند.

وی درباره نتایج کسب شده تیمش در پنج هفته ابتدایی گفت: فکر نمی کردم بتوانیم در برابر مدعیان لیگ پنج امتیاز بگیریم. صنعت نفت آبادان که فکر می کردیم آسان ترین بازی ما برابر آنها است در سیرجان گل گهر را برده است که نشان می دهد آنها هم تیم باکیفیتی دارند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که تیم نفت مسجدسلیمان می تواند تا پایان نیم فصل ۲۰ امتیاز بگیرد افزود: اگر این تعداد امتیاز را بگیریم که باید برای صدرنشینی تلاش کنیم و در کورس قهرمانی قرار بگیریم. هدف ما هم این است که نگران سقوط نباشیم و می خواهیم در نیم فصل اول امتیازات لازم را جمع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز