خبرگزاری کار ایران

مهاجری: روز سختی مقابل پارس جنوبی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۰۸

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قطعاً فردا مقابل پارس جنوبی روز سختی داریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پارس جنوبی جم گفت: شهر جم مشکلات سخت‌افزاری گذشته را دارد. ما توقع داریم هر سال می‌آییم این مشکلات کمتر شود،، اما همچنان مشکل اسکان و هتل و سایر مشکلات وجود دارد. حیف است، امیدوارم مسئولان استانی این مشکل را برطرف کنند.

وی افزود: تیم‌ها تا هفته هشتم و نهم لیگ وضعیت‌شان مشخص نمی‌شود. امسال به طور کلی بازی راحت نداریم و بازی‌ها سخت است. می‌خواهم شاهین بوشهر را مثال بزنم، تیم شاهین که هفته قبل مقابل ما شکست خورد، برابر شهرخودرو با وجود اینکه در دقایق ابتدایی اخراجی داد، اما تا لحظات پایانی به خوبی دفاع کرد.

وی ادامه داد: هر بازی امتیاز خودش را دارد و برای هر بازی استراتژی خاص خود را داریم. قطعاً فردا مقابل پارس جنوبی روز سختی داریم، اما ان‌شاالله بچه‌ها با انگیزه بازی کنند و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. قطعاً من به دروازه‌بانانم ایمان داریم. وقتی ما به جوان اعتقاد داریم، باید تاوان آن را هم بدهیم. شما دیدید محمدامین رضایی مقابل سایپا روز خوبی نداشت، اما از او حمایت کردیم و توانست اولین کلین‌شیت خود را هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر ثبت کند. جذابیت فوتبال به همین است که قابل پیش‌بینی نیست، اما مسئله مهم این است که بدانیم از بازی چه می‌خواهیم.

مهاجری خاطر نشان کرد: خدا را شکر بچه‌ها به لحاظ روانی آماده هستند و ما با وجود احترامی که برای پارس جنوبی قائلیم، ولی نیت‌مان کسب سه امتیاز است. من همیشه به داوری احترام گذاشتم و امیدوارم جامعه داوری موفق باشند. آنها هم مشکلات خود را دارند، ولی امیدوارم در بازی تمرکز داشته باشند. ما داور بد نداریم و قطعاً اگر تمرکز داشته باشند روز خوبی برای خودشان رقم خواهند زد.

سرمربی نساجی در خاتمه اظهار داشت: هر مربی استراتژی خودش را دارد. تارتار اینجا هم زحمت خودش را کشید. هر مربی تفکر خودش را دارد. فرق در تفکرات است، اما ما از هر دو تفکر شناخت داریم. ما محروم نداریم، اما دو بازیکن‌مان آسیب‌دیدگی جزیی دارند که باید ببینیم وضعیت‌شان چطور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز