خبرگزاری کار ایران

نفت مسجد سلیمان – شهرخودرو؛

آمار خوب یحیی در تقابل با نفت مسجد سلیمان/شهر خودرو با گربه سیاه علیه طلایی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۶۱

یحیی گل محمدی سرمربی تیم شهرخودرو فردا برای هفتمین بار به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و این در حالیست که برترین گلزن این تقابل بعد از هفته‌ها مصدومیت قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم نفت مسجد سلیمان با شهرخودرو خراسان از ساعت 18:30 روز چهارشنبه ‌در استادیوم ‌شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف  یکدیگر می‌روند.

این دو تیم تاکنون 6 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که از این تعداد تیم شهر خودرو با 4 برد 1 باخت و 1 مساوی عملکرد بهتری نسبت به نفت مسجدسلیمان داشته است.

دو بازی آخر دو تیم در لیگ هجدهم با برتری تیم شهرخودرو به پایان رسیده است. نکته جالب از این دیدار این که گلزنان شهرخودرو در مصاف با نفت در دو دیدار گذشته این تیم مسعود ریگی و امین قاسمی‌نژاد بوده‌اند از این دو بازیکن ریگی به دلیل جدایی دیگر در تیم شهرخودرو حضور ندارد ولی امین قاسمی‌نژاد با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیش پس از هفته‌ها دوری میتواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

در مجموع برترین گلزنان تیم شهر خودرو در مصاف با نفت مسجد سلیمان یونس شاکری و امین قاسمی‌نژاد بوده‌اند. شهر خودرو در چهار بازی اخیرخارج از خانه‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است آخرین باخت خارج از خانه این تیم به بازی مقابل نساجی مازندران برمیگردد. همچنین شاگردان یحیی در نیمه دوم تاکنون گلی به ثمر نرسانده و هر 5 گل این تیم در نیمه اول به ثمر رسیده است.

در مقابل نفت مسجد سلیمان چهار بازی اخیر خودش در لیگ نوزدهم را با نتیجه مساوی تمام کرده است و در هیچ دیداری موفق به کسب پیروزی نبوده است. آخرین برد این تیم به برتری 1بر صفر مقابل تیم پیکان برمی‌گردد با تک گل این دیدار را مهرداد بابا احمدی به ثمر رسانده است از آن نتیجه تا به امروز نفت بیشترین دیدارهای خود را مساوی یا واگذار کرده است. همچنین نفت مسجد در دقایق ابتدایی موفق به ثبت گل نشده و دو گل این تیم در بازه زمانی 60 تا 90 و توسط دو مدافع میانی این تیم (نورمحمدی-طیبی) به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز