خبرگزاری کار ایران

محمد نوری در گفتگو با ایلنا:

بعید میدانم سایپا از داوری ضرری کرده باشد/از برد پرسپولیس در دربی خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۸۱

محمد نوری در خصوص بازی مقابل سایپا،شرایط تیم پارس جنوبی‌جم و بازی‌مقابل نساجی صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی و برتری سه بر دو پارس‌جنوبی مقابل سایپا اظهار داشت: بازی‌را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به تمامی اهداف تاکتیکی مورد نظرمان برسیم. اما حریفمان را بعد از به ثمر رساندن سه گل دست کم گرفتیم آن‌ها هم با توجه به اینکه نفرات و پتانسیل لازم را داشتند به بازی مستقیم روی‌آوردند و دو گل را جبران کردند. بنظرم گل‌های بیشتری هم میتوانستیم بزنیم خداراشکر می‌کنم به سه امتیاز مهم این بازی دست پیدا کردیم. انشاالله بازی‌های بعدی تمرکزمان را بیشترمی‌کنیم تا گلی از تیم حریف دریافت نکنیم و پیروزی قاطعانه‌تری داشته باشیم.

نوری درخصوص اعتراض‌های نیمکت سایپا به اعلام پنالتی داور مسابقه به سود تیم پارس جنوبی جم گفت: پنالتی که داور برای تیم ما اعلام کرد مسجل بود و اگر قرار به اعتراض کردن باشد این ما هستیم که باید معترض باشیم زیرا داور برای تیم ما یک پنالتی صد در صد را نگرفت و یک گل سالم بازیکنمان را هم مردود اعلام کرد. بعید می‌دانم که سایپا ضرری از داوری کرده باشد. دیگر در فوتبال ما اعتراض کردن جواب نمی‌دهد چون درکل پنج داور در لیگ برتر سوت می‌زنند و درصد خطای آن‌ها خیلی به مراتب خیلی کمتر از سال گذشته است. فعلا که ما دو- سه بازی از داوری متضرر شده‌ایم، بدون اعتراض هم در حال ادامه دادن به روند رشدمان هستیم امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعدی هم سربلند از زمین خارج شویم.

هافبک تیم پارس‌جنوبی در خصوص عملکرد خوبش در چند هفته اخیراین تیم عنوان کرد: تمامی تلاشم را برای موفقیت و خوشحالی هواداران خونگرم تیم پارس‌جنوبی انجام می‌دهم. روند رشد تیم ما در چند هفته اخیر کاملا مشهود است. بدون شک از این به بعد هم تلاش می‌کنیم تا با عملکرد خوب جایگاه بهتری در جدول لیگ داشته باشیم.

وی در مورد شرایط فنی تیم پارس‌جنوبی ادامه داد:خداراشکر شرایط پارس جنوبی بسیار خوب و امیدوارکننده است. زیرا همانطور که گفتم ما هربازی درحال بهتر شدن هستیم امیدوارم با همین انگیزه تمامی حریف‌هایمان در لیگ برتر شکست دهیم.

نوری در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی بعدی پارس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی تیم بسیار قوی و ریشه‌‌داری است. بازی بسیار سختی مقابل آن‌ها داریم. نهایت تلاشمان را‌می‌کنیم تا با استفاده از امتیازمیزبانی و حمایت هواداران پارس جم سه امتیاز این دیدار را برابر نساجی به دست آوریم.

کاپیتان تیم پارس جنوبی در خصوص نظرش از بازی استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی منطقی‌تری را ارئه داد و بازیکنان باتجربه‌تری را در اختیار داشت احتمال برد آن‌ها را قبل از بازی می‌دادم واقعا خیلی خوشحالم که توانستند سه امتیاز این بازی بگیرند. جا دارد به خانواده بزرگ تیم پرسپولیس برای این برد شیرین تبریک بگویم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز