خبرگزاری کار ایران

فریبرز گرامی در گفتگو با ایلنا:

خیلی بیشتر از سایپا از داوری ضرر کردیم/روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۱۸

فریبرز گرامی در خصوص بازی مقابل سایپا،شرایط تیم پارس جنوبی‌جم و عملکرد خوبش صحبت کرد.

فریبرز گرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیم پارس جنوبی با سایپا اظهار داشت: بازی بسیار قشنگ و پرگلی بود. بدون شک تمامی تماشاگران هم از دیدن این بازی لذت بردند. خداراشکر می‌کنم که توانستم در یک دیدار نفس گیر اولین سه امتیاز خانگیمان را به دست بیاورم.

گرامی درخصوص اعتراض‌های نیمکت سایپا به اعلام پنالتی داور مسابقه به سود تیم پارس جنوبی جم گفت: نظر تمامی کارشناسان این بود که داور به درستی برای تیم ما اعلام پنالتی کرده و یک پنالتی دیگر را هم روی شهرام گودرزی برایمان اعلام نکرد و از همه مهم‌تر اینکه یک گل سالم علی عبدالله‌زاده را به خاطر خطای من مردود اعلام کرده است اما نیمکت تیم سایپا از دقیقه پنج مداوم به عملکرد داور اعتراض می‌کرد در واقع ما خیلی بیشتر از سایپا از داوری ضرر کردیم نمی‌دانم آن‌ها به چه دلیل به داوری اعتراض می‌کردند.

مدافع تیم پارس جنوبی در خصوص دو گل به ثمر رسانده در دیدار با سایپا و عملکرد بسیار خوبش توضیح داد: ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم و هر بازیکنی باید منطقه خودش را به درستی پوشش دهد. خداراشکر می‌کنم که توانستم از موقعیت‌هایی که در اختیارم قرار گرفت به درستی استفاده کنم. گل دومم همه بازیکنان تیم حریف را غالفگیر کرد زیرا آن‌ها به هوای اعلام آفساید در محوطه ایستاده بودند که من با پاس مهدی ترکان گل سوم تیم را به ثمر رساندم.

وی در مورد شرایط فنی تیم پارس‌جنوبی‌جم عنوان کرد: دو- سه بازی اولی که انجام دادیم به دلیل اینکه بازیکنانی مثل محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، رضا خالقی‌فر را دراختیار نداشتیم تیم ما کامل نبود. اما هرچه زمان می‌گذرد تیم ما کامل‌تر می‌شود و فوتبال بهتری را ارائه می‌دهیم. امیدوارم که برد ما در مصاف سایپا ادامه ‌دار باشد و بتوانیم با یک عملکرد عالی پیروز تمامی بازی‌ها باشیم.

گرامی در خصوص بازی بعدی تیم پارس‌جنوبی جم در مصاف با نساجی مازندران گفت: بازی تیم نساجی و سایپا را از نزدیک دیدم نساجی خیلی تیم خوبی است. درست است که سایپا توانست در ضد حمله چند گل بزند اما نساجی خیلی کار را برای آن‌ها سخت کرده بود. انشاالله تیم ما هم با یک عملکرد خوب، تمرکز بالا مقابل نساجی پیروز از میدان خارج شود و باعث خوشحالی هواداران خوب و خونگرم پارس جنوبی باشد.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز