خبرگزاری کار ایران

به پارس جم گل بزنم شادی نمی‌کنم

محمدی‌فر: سرمربی ما بازی هجومی و پر گل دوست دارد/ فرصت داشته باشم گلزنی را دوست دارم

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۷۴

مدافع سایپا در مورد تقابل با نساجی و دیدار هفته بعد با پارس جم صحبت کرد.

سعید محمدی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سایپا مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوب و پرگلی بود و خیلی بازی جذابی بود. ما علاوه بر این گل‌هایی که زدیم چند موقعیت دیگر هم داشتیم که اگر دقت می‌کردیم می‌شد آن‌ها را تبدیل به گل کرد. نساجی هم خوب بازی کرد ولی ما مستحق این پیروزی بودیم و مزد زحمت‌مان را گرفتیم.

وی در مورد برتری‌های پر گل سایپا عنوان کرد: آقای صادقی فوتبال هجومی دوست دارد و به اصطلاح می‌گویند طرف برد 4-3 را به یک بر صفر ترجیح می‌دهد و سرمربی ما هم چنین عقیده‌ای دارد و دست ما را هم در مواقع لازم برای نفوذ باز گذاشته است.

مدافع راست سایپا در مورد گلی که به ثمر رساند هم گفت: موقعیتی بود که در اختیارم قرار گرفت و خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و مفید باشم و به اندازه خودم نقشی در این برتری داشته باشم. البته نتیجه گرفتن مهم است و اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست و برتری تیم از همه بیشتر اهمیت دارد.

محمدی‌فر در مورد شرایطش در سایپا عنوان کرد: من به دلیل اعتقادی که به کار آقای صادقی داشتم و می‌دانستم به بازیکنان جوان بها می‌دهد وقتی با پیشنهاد این باشگاه مواجه شدم به این تیم آمدم و ما تیم خوب و جوانی داریم که انگیزه زیادی برای موفقیت دارد و امیدوارم روندی که تا کنون داشتیم را ادامه دهیم.

وی در مورد آمار بالای گل خورده سایپا هم گفت: همانطور که گفتم ما یک تیم هجومی هستیم و هجومی بازی کردن این ریسک را هم دارد که گل بخوریم. البته بدشانسی هم در این بازی و دیدار با ذوب آهن گریبانگیر ما شد با کمی دقت بیشتر می‌توانیم کاری کنیم که گل‌های راحت نخوریم.

مدافع سایپا در مورد اینکه این باشگاه سکوی پرتاب بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر بوده هم خاطرنشان کرد: بله یکی از دلایل انتخاب سایپا همین موضوع بود چراکه بازیکنانی در سال‌های اخیر از این باشگاه به تیم ملی رسیدند، لژیونر شدند و به استقلال و پرسپولیس رسیدند و من هم دوست دارم اگر شرایطش فراهم شد بتوانم در سایپا خودم را نشان دهم و لژیونر شوم.

محمدی‌فر در مورد بازی مقابل پارس جم که تیم سابقش هم محسوب می‌شود گفت: بازی سختی داریم و این بازی برای من شاید از سایر بازیکنان سایپا سخت‌تر باشد چرا که به مصاف تیمی می‌روم که خاطرات خوب زیادی از آن و از تماشاگران خونگرم جمی دارم. در مدتی که در این تیم بودم جز خوبی از پارسی‌ها و هوادارانشان و آقای تارتار و اعضای کادرفنی و آقای رضاییان ندیدم ولی فوتبال حرفه‌ای است و ما محکوم به برتری هستیم.

وی در مورد اینکه آیا به پارس جم هم گل می‌زند یا نه، خاطرنشان کرد: پست من مدافع راست است و مشخص نیست شرایط گلزنی برایم پیش بیاید یا نه ولی هر وقت فرصتش را بدست بیاورم دوست دارم گلزنی کنم. در این بازی هم اگر گل بزنم به احترام مردم خوب جم شادی نمی‌کنم.

مدافع سایپا در مورد تفاوت این تیم با پارس جم و نبود تماشاگر در این تیم گفت: بله یک تفاوت عمده دو تیم همین موضوع تماشاگر است و برخلاف پارس که همیشه ورزشگاه‌ پر می‌شد در سایپا تعداد تماشاگران خیلی کم است. این از جهتی ممکن است بد به نظر برسد ولی خب این خوبی را هم دارد که با آرامش خاطر بیشتری بازی می‌کنیم و استرس کمتری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز