خبرگزاری کار ایران

معبودی: توپ‌های لیگ برتر خیلی تنبل است / پنالتی صد در صد ما مقابل شهرخودرو اعلام نشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۹۲

مدافع تیم ماشین سازی تبریز گفت: ضربه سر خیلی محکمی به توپ زدم تا لک به راحتی توپ را جمع کند اما توپ نصف مسیری که باید طی می‌کرد را هم نرفت.

عزیز معبودی مدافع تیم ماشین سازی تبریز درخصوص شکست مقابل تیم شهرخودرو خراسان اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی بود و ما هم بد شروع نکردیم. بازی در 10 دقیقه اول دست ما بود و بازی تحت فشاری از سمت ما به اجرا درآمد روی یک اشتباه گل خوردیم. با توجه به قانون جدیدی که آمده در نیمه اول یک پنالتی برای ما اعلام نشد.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم فشار آوردیم و جریان بازی را تقریبا در دست داشتیم اما آنها با تجربه‌ای که داشتند بازی را مدیریت کردند و در نهایت هم برنده شدند. شاید ما هم یک مقدار کم تجربه بودیم اما بازی بدی به اجرا نگذاشتیم.

معبودی در خصوص صحنه گل تیم شهرخودرو که روی پاس به عقب او در نهایت اشتباه حامد لک و مسیح زاهدی رخ داد گفت: روی این صحنه واقعا به غیر از اشتباهی که شاید ما داشتیم این را باید بگویم که توپ‌ها خوب ضربه نمی‌خورند. تفاوتی با توپ سالن ندارد و خیلی تنبل است؛ ضربه سر خیلی محکمی به توپ زدم تا لک به راحتی توپ را جمع کند اما توپ نصف مسیری که باید طی می‌کرد را هم نرفت. در ادامه ناهماهنگی بین لک و زاهدی موجب شد که مهربان توپ را بگیرد و گلزنی کند. می‌توان گفت که از روی خوش شانسی آنها و بدشانسی ما به این شکل شکست خوردیم.

مدافع پیکان درباره صحنه پنالتی روی شاهین ثاقبی گفت: شک نکنید صد در صد این صحنه پنالتی بود. اکبر صادقی محکم پای او را زد و حتی اگر او خطا نمی‌کرد شاهین شانس داشت که بچرخد و گلزنی کند. داور بالاخره این صحنه را خطا ندانست و آقا رسول هم بعد از بازی در این باره صحبت کردند. امیدواریم که مسئولان مربوط به این اتفاق جوابگو باشند.

عزیز معبودی درباره عملکرد خودش در این مسابقه و تعویض زودهنگامش گفت: تعویض من در این بازی یک تعویض تاکتیکی بود و آقای خطیبی با این تعویض ترکیب را 2-5-3 کردند. احساس می‌کنم چون یک مقدار به خاطر همان صحنه گل عصبی شده بودم و تمرکز نداشتم شانس بیشتری برای تعویض داشتم که در نهایت این اتفاق افتاد. هیچ مشکلی وجود ندارد و تعویض من فقط تعویض تاکتیکی بود تا روی دروازه حریف بیشتر فشار بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز