خبرگزاری کار ایران

فاطمه ذوالقدر در گفتگو با ایلنا عنوان کرد:

برخورد با نگاه ابزاری و جنسیتی در حوزه ورزش بانوان

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۶۰

یک نماینده زن مجلس از تلاش و برخورد با نگاه جنسیتی به ورزش بانوان بویژه در شهرستان ها خبر داد.

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفت: عدم توجه لازم به حوزه ورزش بانوان ریشه تاریخی و فرهنگی دارد اما خوشبختانه در دولت کنونی با حمایتهای انجام شده تلاش زیادی در رفع موانع قانونی و فعالیت ورزشی بانوان شده است.

وی با اشاره به کمبودها در حوزه ورزش بانوان گفت: برعی تامین بودجه این بخش در مجلس تلاش زیادی شد و مشکلاتی که در حوزه ورزش شهرستان‌های استان تهران داشتیم در حال پیگیری است و ما از مردم درخواست داریم مشکلات بخش‌ها را به دفاتر خانه ملت و نمایندگان منتقل کنند.

وی در مورد کسب جایگاه و مسئولیت ورزشی در برخی شهرستان‌های استان تهران بر حسب روابط و بدون توجه به توانمندی‌ها و شایستگی‌ها گفت: گزارشاتی در این خصوص بدست ما رسیده است که حتما مورد توجه و رسیدگی قرار میگیرد.

این نماینده استان تهران تاکید کرد: کسب مسئولیت صرفا باید با توجه به شایستگی‌ها و توانایی‌ها باشد و اجازه نمی‌دهیم ورزش بانوان بدلیل چنین مواردی آسیب ببیند.

ذوالقدر در ادامه خاطر نشان کرد: نگاه ابزاری و جنسیتی در حوزه ورزش بانوان جایگاهی ندارد و با مشاهده چنین مسائلی با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز