خبرگزاری کار ایران

آرمان گهر و تیره روزی‌هایش؛ بدبیاری در سیرجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۰۰

بدبیاری‌های آرمان گهر سیرجان در لیگ یک ادامه دارد و علیرغم تیم بسیار خوبی که آنها دارند اما در کسب نتایج مطلوب ناکام مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمان گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان برابر داماش گیلان شکست خورد تا ضمن تداوم ناکامی در کسب پیروزی، ناکامی در ابعاد و جنبه های گوناگون را تجربه نماید.

آرمان گهر در دیدار برابر داماش، برای نخستین بار در باز کردن دروازه حریفان ناکام بود؛ سیرجانی ها در هفته های اول تا سوم به ترتیب 2، 1 و 2 مرتبه برابر حریفان گلزنی کرده بودند و در بازی برابر داماش، برای نخستین بار در فصل جاری ناکامی در امر گلزنی را تجربه کردند.

افزون بر این، آرمان گهر در این دیدار برای چهارمین دیدار متوالی نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا چهار هفته متوالی در ثبت کلین شیت ناکام بوده باشد؛ آن ها در هفته های اول تا سوم به ترتیب 2، 1 و 2 بار گل خورده بودند و با گل خودی که در دیدار برابر داماش زدند، ضمن شکستی تلخ، به روند ناکامی خود در ثبت کلین شیت ادامه دادند.

گفتنی است در دیدار آرمان گهر با داماش که در رشت برگزار می گردید، تیم سیرجانی نخستین باخت خارج از خانه خود را هم در کارنامه اش ثبت کرد تا به این ترتیب از جنبه های گوناگون آمار و عملکردی منفی از خود به جا گذاشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز