خبرگزاری کار ایران

استارت حواشی لیگ یک در هفته‌های ابتدایی؛

آرمان گهر - مس کرمان؛ سیرجان نگران اتفاقات مشکوک!

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۲۶

​لیگ دسته یک فوتبال ایران در حالی سه شنبه وارد هفته سوم می شود که در یکی از حساس ترین بازی های این هفته آرمان گهر سیرجان میزبان دربی کویر مقابل مس کرمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یاران قاسم شهبا که در دو بازی گذشته با بدشانسی تمام فقط یک امتیاز کسب کرده اند این هفته در ورزشگاه امام علی سیرجان میزبان شاگردان مجتبی حسینی خواهند بود.

سیرجانی ها در هفته اول در کرمان میزبان گل ریحان البرز بودند و در دقیقه ۹۰ روی بدشانسی تساوی را با شکست عوض کردند. آرمان گهری ها در هفته دوم نیز در وقتهای اضافه با گلی که دریافت کردند در انزلی پیروزی را با تساوی تغییر دادند و حالا در هفته سوم باید به مصاف مس کرمان بروند.

نکته حائز اهمیت این دیدار حواشی ای است که کادر فنی آرمان گهر و هواداران سیرجانی نگران آن هستند.

پنالتی مشکوکی که هفته گذشته در دقایق پایانی بازی برای مس کرمان گرفته شد نگرانی ها را بیشتر کرده است و شائبه های زیادی در این مورد به وجود آورده است تا جاییکه محمود فکری سرمربی الومینیوم اراک نیز لب به اعتراض گشوده و در مصاحبه ای از آلودگی برخی افراد در فوتبال خبر داده است.

فکری در جایی از مصاحبه چنین آورده است: " تقریبا همه فوتبالی ها حتی مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران همه این افراد را می شناسند ولی نمی دانم چرا با آنها برخوردی نمی شود. دو دلیل بیشتر نمی تواند وجود داشته باشد، یا خود مسئولان نیز آلوده هستند یا اینکه توان برخورد با این افراد را ندارند. در همین هفته برای یک تیم خاص در دقایق پایانی بازی اش پنالتی گرفتند اما همزمان در بازی ما گل سالم به ثمر رساندیم که آن را آفساید اعلام کردند. متاسفانه کاری هم از دست ما ساخته نیست."

حال این هفته آرمان گهر سیرجان نگران قضاوت داور و حواشی و اتفاقات غیر قابل پیش بینی رایج در لیگ یک است. این نگرانی کار را برای هیات فوتبال استان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال سخت تر و مسئولیت آنان را در قبال تیم هایی مثل آرمان گهر سنگین تر می کند.

باید دید روز سه شنبه در ورزشگاه امام علی سیرجان باز هم شاهد اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران خواهیم بود یا مسئولین هیات فوتبال استان و کمیته داوران با حساسیت خاص خود مانع از ایجاد حواشی جدیدی در فوتبال استان خواهند شد. سه شنبه برای فوتبال استان یک آزمایش مهم و روز تاریخی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز