خبرگزاری کار ایران

مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛

هلند و بلژیک حریفان را گلباران کردند/ برد سخت و مهم آلمان مقابل ایرلند شمالی

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۱۰

تیم ملی آلمان موفق شد با دو گل از سد ایرلند شمالی عبور کند.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی یورو 2020 امشب با چند دیدار پیگیری شد. در ادامه این مسابقات تیم‌های مدعی آلمان، هلند و بلژیک در خارج‌ از خانه حریفان خود را شکست دادند.

آلمان در بلفاست کار راحتی نداشت اما توانست با پیروزی 2 بر صفر و گل‌های زیبای هالستنبرگ (48) و گنبری در دقیقه 92 شکست چند شب قبل برابر هلند را فراموش کند. ژرمن‌ها با این برد 12 امتیازی شدند و بالاتر از ایرلندشمالی در جایگاه نخست جدول گروه سوم قرار گرفتند. در همین گروه، هلند در زمین استونی با دبل بابل و گلزنی دپای و واینالدوم 4 بر صفر برنده شد و در رده سوم ایستاد.

بلژیک دیگر مدعی قهرمانی در یورو 2020، امشب کار ساده‌ای در گلاسکو داشت و در 32 دقیقه ابتدایی 3 بار دروازه اسکاتلند را به توپ بست که 3 پاس گل پیاپی کوین دی‌بروینه نکته مهم این بازی بود. بلژیک در دقایق پایانی یک بار دیگر به گل رسید تا نتیجه 4 بر صفر به سود این تیم شود. لوکاکو، فرمالن، آلدرویرلد و دی‌بروینه گلزنان بلژیک در بازی امشب بودند.

 

بلژیک 18 امتیازی شد و فاصله‌ای با صعود به یورو 2020 ندارد.

 

نتایج دیدارهای همزمان دیگر:

مجارستان 1-2 اسلواکی

اسلوونی 3-2 اسراییل

لهستان 0-0 اتریش

لاتویا 0-2 مقدونیه

سن‌مارینو 0-4 قبرس

روسیه 1-0 قزاقستان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز