خبرگزاری کار ایران

عبدالله حسینی در گفتگو با ایلنا:

وزن توپ‌های لیگ باعث گرفتگی عضلانی بازیکنان شده است/ داور می‌توانست چند پنالتی برای ما بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۶۶

عبدالله حسینی در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ‌برتر وحضور ویلموتس به عنوان مهمان ویژه بازی مقابل پارس صحبت کرد.

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیم گل‌گهر،سایپا و تساوی بدون گل این دیدار اظهار داشت: گرچه بازی از تماشگر زیادی برخوردار نبود اما با کیفیت انجام شد. سایپا نتوانست موقعیت آنچنانی روی دروازه ما خلق کند و مالکیت بیشتر بازی را ما در اختیار داشتیم که این را تمامی آمارها هم نشان‌ داد. خدا را شکر چندین موقعیت هم خلق کردیم و چند صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. ولی در کل بازی بدی را شاهد نبودیم.

حسینی در خصوص داوری این دیدار گفت: جز آن دو صحنه که تیم ما مشکوک به پنالتی بود در کل داوری این بازی مشکل خاصی نداشت گرچه به این موضوع معتقد هستم که داورها هم انسان هستند و اگر مرتکب اشتباهی شوند طبیعی است.

مدافع تیم گل‌گهر در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ‌برتر توضیح داد: با وجو اینکه در پست دفاع بازی میکنم ولی این توپ‌ها خیلی من را اذیت می‌کنند زیرا از وزن زیادی برخوردار هستند. چندین مرتبه باعث گرفتگی عضلانی تعدادی از بازیکنان شده‌اند. متاسفانه اصلاً کیفیت این توپ در حد بازی‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران نیست.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم پارس جنوبی در مصاف با گل گهر و حضور ویلموتس سرمربی تیم‌ملی به عنوان مهمان ویژه این دیدار عنوان کرد: با توجه به دعوت شدگان اخیر به تیم‌ملی و نام چند بازیکن از لیگ‌یک در این لیست انگیزه تمامی بازیکنان بیشتر از قبل شد اما حالا با حضور آقای ویلموتس به عنوان مهمان ویژه انگیزه من و تمامی بازیکنان را صد چندان خواهد کرد زیرا همیشه نشان دادند که نگاه ویژه‌ای به تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر و بازیکنانش دارند. بدون شک پوشیدن پیراهن مقدس تیم‌ملی آرزوی تمامی بازیکنان است. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم جزو اسامی دعوت شدگان باشم.

حسینی ادامه داد: بازی با پارس بسیار سخت و حساس خواهد بود اما با توجه به بازی دوستانه‌ای که هردو تیم باهم انجام دادند باعث شد به شناختی نسبی خوبی از یکدیگر دست پیدا کنند و قطعاً بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. بدون شک تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر از این بازی خارج شویم.

 

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز