خبرگزاری کار ایران

تصمیم‌ جدید شورای فنی سازمان لیگ فدراسیون کشتی؛ هر تیم می‌تواند 4 ملی‌پوش جذب کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۵۳

طبق تصمیم گیری جدید و بر اساس درخواست تیم‌ها، تعداد کشتی‌گیران ملی‌پوش مجاز برای هر تیم در لیگ برتر سال 98 افزایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، شورای فنی سازمان لیگ کشتی در راستای ایجاد توازن قدرت و رقابت بیشتر بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر پیش از این تصمیم گیری کرده بود هر تیم بتواند حداکثر از 3 کشتی‌گیر ملی پوش استفاده کند و در هر مسابقه مجاز به استفاده از 2 ملی پوش باشد. 

بعد از اعلام این تصمیم، برخی از باشگاهها درخواست کردند تعداد ملی پوشان مجاز در هر تیم افزایش پیدا کند. 

در همین راستا و بعد از تشکیل جلسه شورای فنی سازمان لیگ، تصمیم جدیدی درباره تعداد ملی پوشان هر تیم گرفته شد. 

بر این اساس مقرر شد هر تیم در لیگ های کشتی آزاد و فرنگی بتواند حداکثر 4 ملی پوش جذب کند و در هر مسابقه مجاز به استفاده از 3 ملی پوش خواهد بود. این تصمیم بعد از درخواست باشگاههای شرکت کننده و همچنین با توجه به در پیش بودن جام باشگاههای جهان در آذرماه و لزوم آماده سازی تیم های ایرانی جهت حضور قدرتمند در این رقابت ها اتخاذ شد.

مبنای استفاده از ملی پوشان برای هر تیم، کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های جهانی 2019 بزرگسالان است.

البته قوانین مربوط به استفاده از کشتی گیران خارجی همچنان پابرجاست. بر این اساس هر تیم مجاز به جذب 2 کشتی گیر خارجی است که سابقه حضور در مسابقات المپیک، جهانی و قاره ای را داشته باشد. تیم ها می توانند در هر مسابقه از هر 2 کشتی گیر خارجی خود استفاده کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز