خبرگزاری کار ایران

جدال تجربه و جوانی؛

نود ارومیه - رایکا؛ در جستجوی اولین برد تاریخ در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۳۴

رایکا بابل در هفته چهارم مسابقات لیگ یک در ارومیه به مصاف تیم نود این شهر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم نود ارومیه و رایکا بابل از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم خواهند رفت.

نود ارومیه از سه هفته گذشته 2 پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است. آنها از این مقیاس تعداد بازی؛ 3 گل زده‌اند و 2 گل نیز دریافت کرده‌اند و با 6 امتیاز در جایگاه پنجم جدول حضور دارند. ریکا های بابلی نیز از 3 بازی خود 2 تساوی و یک شکست را در کارنامه خود دارد. رایکا در این 3 هفته یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و هنوز موفق نشده گلی را به ثمر برساند و با 2 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول حضور دارد.

پسران خوش نام بابلی نشان دادند که اگر داورها کمی با آنها منصفانه‌تر رفتار کنند؛ لیاقت حضور در جمع مدعیان را دارند. اعلام پنالتی اشتباه در بازی خارج از خانه مقابل مس کرمان و مردود اعلام کردن گل سالم رایکا مقابل بادران تنها چند اشتباه محرض داوران در این دو هفته بوده که 4 امتیاز حیاتی را از تیم گرفته است. نمایش بسیار قابل قبول بازیکنان رایکا مقابل مس کرمان در بازی خارج از خانه در هفته دوم این نوید را در دل هواداران روشن کرده است تا در ارومیه؛ با سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کنند و با فراغ بال به آینده بیندیشند.

رایکا علاوه بر داماش گیلان تنها تیم‌هایی هستند که در جریان بازی‌های لیگ یک هنوز گلی دریافت نکرده‌اند و این نشان از قدرت تدافعی بابلی‌ها دارد. زدن 2 توپ به تیرک حریفان و یک گل سالم (که مردود اعلام شد) نیز نمایش قابل قبول خط حمله رایکا را مقابل حریفان به رخ می‌کشد. در مقابل اما بازی هوایی تیم نود تنها نقطه قوت این تیم است. آنها در تمام صحنه‌هایی که بر روی دروازه حریف خطرساز شده‌اند از روی ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند بوده است که باتوجه به ظرفیت بالای مدافعان رایکا؛ این حربه قطعا در بازی فردا خنثی خواهد شد.

به هر شکل باید منتظر ماند و تقابل تجربه و جوانی را به نظاره نشست. در سمتی مهران نجفی با کوله باری از تجربه قرار گرفته است و در سوی دیگر نیز وحید بیاتلو جوان. بابلی‌ها در جستجوی اولین برد تاریخ خود در مسابقات لیگ یک هستند و باید دید که آیا به این مهم دست خواهند یافت یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز