خبرگزاری کار ایران

رایکا بابل - بادران تهران؛ آزمونی سخت برای فرهاد کاظمی در بابل

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۲۸

در چارچوب هفته‌ی دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر سه شنبه رایکای بابل از بادران تهران پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رایکا بابل که با خرید امتیاز خونه به خونه در قامت نماینده‌ی شهر بابل در فصل جاری لیگ آزادگان حضور پیدا کرده، در دو بازی نخست خود به یک تساوی خانگی بدون گل برابر داماش و یک شکست خارج از خانه برابر مس رسید و اکنون با یک امتیاز، در رده‌ی پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان مهران نجفی هفته‌ی قبل با یک پنالتی در دقایق پایانی بازی را به مس کرمان واگذار کردند، آن هم در شرایطی که این تیم تازه وارد بازی متعادل و پایاپایی را برابر میزبان باتجربه‌ی خود به نمایش گذاشت و استحقاق کسب حداقل امتیاز این دیدار را داشت، به گونه ای که از سوی تماشاگران کرمانی نیز مورد تشویق قرار گرفت.

رایکا که اکنون پس از انحلال خونه به خونه به عنوان تنها نماینده‌‌ی بابل در لیگ یک حضور داشته و به دنبال تحقق رؤیاهای فوتبال دوستان بابلی است، در هفته‌ی سوم برابر بادرانی صف آرایی می کند که طی چند فصل اخیر همواره جزء مدعیان لیگ یک بوده و در دو هفته‌ی گذشته نیز با سرمربی با تجربه‌ی خود، فرهاد کاظمی، به دو پیروزی رسیده و به صدر جدول تکیه زده است.

رایکا بابل در دو بازی ابتدایی در امر گلزنی و کسب پیروزی ناکام بوده و در هفته‌ی سوم می کوشد اولین گل و اولین پیروزی خود را در کنار تماشاگرانش در بابل و آن هم در نبرد با یکی از غول های لیگ آزادگان جشن بگیرد، هرچند که محرومیت سرمربی این تیم کار را تا حدودی برای رایکا دشوار خواهد کرد.

بادران نیز در این دیدار نه چندان آسان خارج از خانه، به دنبال دست یابی به سومین پیروزی و استحکام جایگاه خود در صدر جدول است، امری که با توجه به انگیزه‌ی فراوان تیم شمالی و نیز برخورداری آن از تماشاگرانی پرشور، بسیار دشوار به نظر می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز