خبرگزاری کار ایران

ریکا ها موفق‌تر از حسن زاده؛

مقایسه رایکا و خونه به خونه؛ کدامیک بهتر استارت زدند؟!

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۱۸

باشگاه رایکا بابل با خرید سهمیه خونه به خونه بابل؛ سال اول حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جدای از استارت دیرهنگام باشگاه رایکا بابل، جالب است که نگاهی کوتاه و گذرا نسبت به استارت دو باشگاه بابلی رایکا و خونه به خونه در سال اول حضورشان در لیگ یک بندازیم تا با این قیاس؛ به بهتر بودن این دو تیم پی ببریم. این مقایسه تنها برای دو هفته ابتدایی لیگ یک تدوین شده است. 

خونه به خونه سال اول حضورش در لیگ یک در هفته اول؛ به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز رفت که 2-1 شکست خورد. در مقابل اما رایکا در هفته اول مقابل تیم مدعی داماش گیلان قرار گرفت و با تساوی بدون گل کار خود را در لیگ یک استارت زد. در هفته دوم سال اول حضور خونه به خونه در لیگ یک، آنها به مصاف ایرانجوان بوشهر رفتند که به تساوی 1-1 دست یافتند. رایکا اما در خانه مس کرمان و در دقیقه 88 گل با نتیجه 1-0 شکست خورد.

شاید این ذهنیت به وجود آید که هر دو تیم تا هفته دوم لیگ یک سال اول حضورشان در لیگ، یک امتیاز کسب کردند اما این نکته شایان ذکر است که از لحاظ بُعد زمانی (نداشتن زمان برای بستن تیمی خوب)، بحث آماده‌سازی بازیکنان (بدنسازی و بازی‌های دوستانه) و ... خونه به خونه شرایط بهتری را نسبت به رایکا داشته اما نتایج مطلوب را کسب نکرد و رایکا در سال اول حضورش در لیگ، به دنبال یک شگفتانه برای مردم بابل است.

من حیث المجموع؛ هواداران بابلی بسیار به تیم رایکا بابل و مدیران جوان این باشگاه اعتماد دارند و با حضور حداکثری خود در ورزشگاه‌ها و تمرینات، ضمن اعلام حمایت از این مجموعه؛ به دنبال شکسته شدن عدم صعود به لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز