خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی - ملوان؛ جدال نظامیان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۱۷

در هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان، دو تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران، فجر و ملوان برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فجرسپاسی با پیروزی در دو بازی گذشته از شرایط بسیار خوبی بهره می برد؛ شاگردان مهابادی هفته گذشته در اهواز موفق شدند استقلال خوزستان را شکست دهند تا با روحیه ای خوب برابر ملوان در هفته چهارم قرار گیرند.

فجری ها که در این دیدار از امتیاز میزبانی نیز برخوردارند، اکنون با 6 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند، آن هم در حالی که با صدر جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند و پیروزی برابر ملوان و لغزش رقبا، می تواند فجر را صدرنشین لیگ یک کند، مسئله ای که انگیزه ی شاگردان مهابادی را در دیدار خانگی برابر ملوان دوچندان می کند.

ملوان انزلی نیز که همچنان شرایط نامساعدی دارد، هفته قبل در دربی ال گیلانو برابر داماش به تساوی یک-یک رضایت داد تا همچنان در حسرت پیروزی بماند.

انزلی چی ها با 2 امتیاز از سه بازی در رده چهاردهم قرار گرفته اند و بدون شک در دیدار خارج از خانه برابر فجر کار دشواری برای شکستن طلسم و کسب اولین پیروزی خود دارند.

این دیدار که به نوعی جدال بین یک تیم بالانشین و یک تیم پایین جدولی بوده و همچنین تقابل بابا محمدی و امیری، صدرنشینان جدول گلزنان، نیز می باشد، عصر دوشنبه در شیراز برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز