خبرگزاری کار ایران

۲ بازی و یک امتیاز

استراماچونی مثل منصوریان شروع کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۹۸

علی منصور و استراماچونی شروع‌های یکسانی داشتند و باید دید در ادامه استقلال چه نتایجی در لیگ نوزدهم می‌گیرد؟

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی شروع خوبی با استقلال نداشت. یک شکست و یک تساوی و کسب فقط یک امتیاز از 6 امتیاز ممکن به‌هیچ‌عنوان قابل دفاع نیست.

استقلالی‌ها در لیگ هفدهم با علیرضا منصوریان همین‌گونه لیگ را آغاز کردند. آن‌ها در آبادان یک‌بر صفر مغلوب صنعت نفت شدند و در ورزشگاه آزادی با استقلال خوزستان به‌تساوی بدون گل دست‌یافت. در لیگ هجدهم استقلال پس از تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان، در اصفهان هم با ذوب‌آهن به‌تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد تا یک امتیاز بیشتر از استقلال استراماچونی کسب کرده باشد.

استقلال علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم هم با تساوی یک‌بریک برابر نفت تهران و پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان شروع کرد و در پایان هفته دوم 3 امتیازی بود. به‌عبارت‌دیگر 2 امتیاز از این فصل بیشتر داشت. در سال‌های اخیر استقلال پرویز مظلومی در لیگ پانزدهم با 2 برد بهترین شروع را داشت اما این تیم هم آخر فصل قهرمان نشد. تا اینجا علی منصور و استراماچونی شروع‌های یکسانی داشتند و باید دید در ادامه استقلال چه نتایجی در لیگ نوزدهم می‌گیرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز